Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از راه اندازی شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: قضات این شعب نیز مشخص شده و همه تخلف رصد و رسیدگی خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در حاشیه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی خراسان‌شمالی اظهار داشت: با تخلفات احتمالی انتخباتی کاندیداها برخورد خواهد شد و همه باید بدانند دربرابر قانون یکسان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر عمل و هر حرکتی چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی از طرف نامزدهای انتخاباتی و یا هواداران و گروه‌ها و یا احیاناً دستگاه‌های دولتی و اجرایی که بخواهند امنیت، سلامت، رقابت، مشارکت و اصول انتخابات را مخدوش کنند به صورت فوق العاده و خارج از نوبت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

با برگزارکنندگان اجتماعات تبلیغات انتخاباتی در اردبیل برخورد قانونی می‌شود51 شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در استان گلستان تشکیل شد/ رصد تبلیغات در فضای مجازیدیدار انتخاباتی برخی کاندیداهای احتمالی اصلاح‌طلب با عارف

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی برخورد با تخلفات انتخاباتی به مردم٬ گفت: همچون سال های گذشته نتیجه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی احزاب٬ گروه‌های و یا افراد حقیقی و حقوقی به صورت شفاف به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

جعفری با اشاره به تشکیل کمیته رصد و پایش تخلفات و جرائم انتخاباتی گفت: الحمدلله توانستیم تاکنون سه مورد از تخلفات را بر اساس دستورالعمل‌های پیش‌بینی شده شناسایی کنیم و چنانچه در این دوره افرادی اعم از کاندیداها یا هواداران آن‌ها  بخواهند با  عمل و اقدام خود چه در فضای مجازی یا در عرصه‌های عینی و  فیزیکی بر سلامت انتخابات خدشه  وارد کنند، قطعا ستاد  استانی پیشگیری و مقابله با تخلفات و جرائم انتخاباتی در تمامی مراحل،  قبل، حین و حتی بعد از انتخابات با مصادیق مربوطه مطابق با قانون برخورد خواهد کرد.

رئیس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با جرائم و تخلفات انتخاباتی افزود: در مواردی که اقتضاء کند و  لازم باشد برابر قانون به افعال مجرمانه به‌طور دقیق و بر اساس رسیدگی‌های قضایی عمل می شود و  در این زمینه شعب ویژه نیز  در استان تشکیل و قضات آن نیز تعیین شده‌اند و عنداللزوم به صورت فوق العاده و خارج از نوبت به این پرونده ها رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/311/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات انتخابات رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۱۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف

سرهنگ غلامرضا صدفی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز گذشته چهارم اردیبهشت ماه درسطح شهر قم آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل: حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی رسیدگی و  برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ادامه داد: در این طرح برای متخلفان، قبض جریمه صادر و  موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار تخلف به مدت  یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ صدفی در پایان به والدین توصیه کرد از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت هستند،خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات