Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@06:53:50 GMT

«فرمول جاذبه» و ماجرای آدم‌هایی که جذابند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۰۲۳۸

«فرمول جاذبه» و ماجرای آدم‌هایی که جذابند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «فرمول جاذبه» با شعار ماجرای آدم‌هایی که جذابند به معرفی و زندگی‌نامه 13 شخصیت تاثیرگذار و بزرگِ  مدفون در سرزمین تخت فولاد اصفهان می‌پردازد.

تخت فولاد بعد از وادی‌السلام به عنوان دومین گورستان بزرگ اسلامی مطرح است که شخصیت‌های بزرگی در آن آرمیده‌اند. 13 شخصیتی که در «فرمول جاذبه» به آنان پرداخته شده به عنوان استوانه و پایه‌های فرهنگ، تمدن و  هویت ایران و اسلام منظور شده‌اند و تلاش می‌شود تا طی این برنامه این بزرگان به نسل جوان معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه از گرافیک خاصی بهره می‌برد و طی آن چهار پژوهشگر جوان با سفر به تخت فولاد اصفهان درباره یکی از این شخصیت‌های بزرگ با یکدیگر گفتگو می‌کنند و به ارائه اطلاعات می‌پردازند.

جلال‌الدین همایی، ابوالقاسم میرفندرسکی، جلال تاج اصفهانی، محمدحسین مصورالملکی، سید محمد صمصام، عبدالجواد فلاطوری، محمدباقر زند کرمانی، سلیمان خان رکن الملک، سید محمدباقر درچه ای، حسین خرازی، بی بی مریم بختیاری، نصرت سادات امین، رحیم ارباب، عناوین 13 شخصیتی هستند که در این برنامه به آنها پرداخته شده و معرفی می‌شوند.

«فرمول جاذبه» کاریست از گروه معارف به تهیه‌کنندگی وحید ملتجی که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

۵۸۵۸

کد خبر 1502718

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون شبکه دو سیما برنامه های تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول

آدریان نیوی پس از ۲۰ سال تصمیم به ترک تیم قهرمان سه فصل اخیر فرمول یک گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس؛ آدریان نیوی تصمیم گرفته پس از دو دهه حضور در ردبول به عنوان طراح، این تیم اتریشی را ترک کند. نیوی نقش مهمی در طراحی خودروهایی داشته که سباستین فتل و مکس فرستاپن را در مجموع به 7 عنوان قهرمانی جهان رساند و 6 عنوان قهرمانی در رده‌بندی تیمی  برای ردبول به ارمغان آورد.

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

با وجود امضای قرارداد جدید ردبول در سال گذشته، آینده نیوی در تیم ردبول در هفته‌های اخیر موضوع گمانه‌زنی‌های شدیدی بوده است. ردبول هنوز درگیر یک جنگ قدرت داخلی مداوم بین مالک تایلندی است که از کریستین هورنر (رئیس کنونی تیم) حمایت می‌کند و طرف اتریشی از هلموت مارکو (مشاور فنی). این موضوع در ابتدای فصل 2024 پس از تحقیقات داخلی در مورد اتهامات سوء‌رفتار توسط هورنر علیه یکی از کارمندان زن تیم ردبول مطرح شد.

آدریان نیوی از وضعیت ردبول و حواشی پیرامون هورنر ناآرام است، که منجر به تصمیم شوکه‌کننده‌ای شد تا به مدیریت تیم اطلاع دهد که تصمیم به کناره‌گیری گرفته است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • آرامگاه فردوسی از جاذبه‌های پربازدید و دیدنی مشهد
  • پایان کار طراح افسانه‌ای فرمول یک در ردبول