Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۲هزار و ۵۸۶ مبتلای جدید کووید ۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه در این بازه زمانی ۱۸۵ بیمار مبتلا جان خود را از دست دادند.
به گزارش خرداد؛ دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۲ هزار و ۵۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۴۹۳ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶ هزار و ۹۳۴ نفر رسید.
به گفته لاری، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۳ هزار و ۸۸۴ نفر رسید.
لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۶۸۴ هزار و ۵۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: ۴ هزار و ۲۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.
وی افزود: تا کنون ۱۳ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۳۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
وی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۵۷ شهرستان قرمز و ۱۲۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.
لاری افزود: همچنین ۵۱ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. برچسب ها: آمار کرونا در ایران

منبع: خرداد

کلیدواژه: آمار کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، فلیپ بلین سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن که احتمالا آخرین سال حضور خود در این تیم را پشت سر می گذراد پس دیدن عملکرد بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم اسامی بیست و نه بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که نام کیهان تاکاهاشی بازیکن دو رگه ایران ژاپنی در این لیست به چشم می خورد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست ها:

پاسورها: ماساهیرو سکیتا، آکیهیرو فوکاتسو، فوکاتسو، موتوکی آکیتو، ریو یاماموتو و ماساکی اویا

سرعتی‌زن ها: آکیهیرو یامائوچی،تایشی اونودرا،، کنتارو تاکاهاشی، لاری  گو مورایاما، دن لاری، کنتو آسانو، کیگو نیشیموتو و رن اونیکی

قطر پاسورها : یوجی نیشیدا، کنتا میائورا، نیشیاما و کیهان تاکاهاشی

دریافت کننده ها: یوکی ایشیکاوا ( کاپیتان) ران تاکاهاشی،  تاتسونوری اوتسوکا، کنتا تاکاناشی، شوما تومیتا، ماساتو کای، آکیتو یامازاکی، کنیو ناکاماتو و یودای آرای،

لیبروها: توموهیرو یاماتومو، کازایوکی توموهیرو اوگاوا و کازایوکی  تاکاهاشی

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در لیگ ملتهای والیبال به مصاف ژاپن خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی