Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -  در ابتدای سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، دکتر سید فرید موسوی عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی بانک ملی ایران با مشتریان اعتباری بانک دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد  ، در نخستین جلسه دیدار مدیران اعتباری بانک با فعالان اقتصادی در سال جدید که با حضور عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و بانکداری شرکتی و روسای ادارات اعتبارات، بررسی طرح ها، ارزیابی و نظارت بر مصارف و پیگیری و وصول مطالبات برگزار شد، راه های تسریع فرآیند اعطای تسهیلات و تعامل بهینه با مشتریان بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر موسوی با اشاره بر محدودیت منابع و از سویی تقاضاهای کثیر برای تخصیص منابع گفت: بانک ملی ایران با اولویت مشتریان وفادار، خوش حساب و دارای گردش حساب مطلوب که سابقه مطلوبی هم در تعامل و همکاری با بانک دارند، با تمام توان در کنار بخش تولید کشور است.
وی اظهار کرد: در سال جاری نیز بنا داریم با توسعه اختیارات واحدهای تابعه، ضمن افزایش مسئولیت پذیری همکاران در تعامل شایسته با مشتریان، خدمات شایسته‌ تری را به جامعه هدف ارایه کنیم.
همچنین در این نشست که مشتریانی از صنایع دارویی، غذایی و خودرویی کشور حضور داشتند، که ضمن بیان برخی چالشهای کاری در فرایند اخذ اعتبار و تسهیلات، بر افزایش تعامل با بانک ملی ایران به عنوان بانک مهم در اکوسیستم تامین مالی کشور تاکید کردند.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم ترکیه چقدر است؟

به گزارش صدای ایران از یورونیوز، بر اساس آخرین داده‌های موسسه آمار ترکیه، تورم سالیانه ترکیه در ماه آوریل به ۶۹.۸ درصد افزایش یافت. تورم سالیانه مربوط به قیمت مصرف کننده هم در این کشور در ماه گذشته نزدیک به ۷۰ درصد رسید که کمی کمتر از انتظار بود. این رقم بالاترین نرخ تورم را از نوامبر سال ۲۰۲۲، آن هم به دلیل افزایش شدید قیمت‌ها به ویژه برای هزینه‌های آموزشی، رستوران‌ها و هتل‌ها، به خود اختصاص داده است.

بانک مرکزی ترکیه در ماه مارس نرخ بهره کلیدی خود را به ۵۰ درصد افزایش داد و دلیل آن را ادامه نیاز به مقابله با افزایش تورم در این کشور دانست. این بانک در آن زمان در بیانیه‌ای با اعلام کاهش واردات کالا‌های مصرفی و طلا سایر شاخص‌ها از جمله چسبندگی در تورم خدمات، انتظارات تورمی، ریسک‌های ژئوپلیتیکی و قیمت مواد‌غذایی را عامل تداوم فشار تورمی دانست. بر طبق اعلام بانک مرکزی ترکیه، سیاست پولی انقباضی تا زمان کاهش تورم ماهیانه حفظ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • تورم ترکیه چقدر است؟