Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@00:05:25 GMT

صحبت‌های صریح و بی‌پرده یحیی بهاری

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۵۳۰۴

صحبت‌های صریح و بی‌پرده یحیی بهاری

یحیی بهاری مدیر عامل باشگاه ۹۰ ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، خاطر نشان کرد: دینم را به فوتبال شهرم ادا کردم و حال عطای تیم‌داری را به لقایش می‌بخشیم دیگر توانی برای جمع کردن خراب‌کاری‌های برخی مسئولان ندارم و صبرمان به سر رسیده است.

بهاری افزود: دیگر نای تحمل بی احترامی و بی حرمتی‌ها را ندارم، می‌رویم تا خیال شومن‌باز‌ها راحت شود!

او ادمه داد: به دلیل حمایت استاندار آذربایجان غربی از تیم ۹۰ و لجبازی با وی برخی مسئولان بومی برای مجموعه مردمی ۹۰ مشکل تراشی کرده و چوب لای چرخ این تیم جوان و بومی می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل باشگاه ۹۰ اظهار کرد: در زمان برگزاری فینال لیگ برتر والیبال، در هر کوچه و پس کوچه تهران مسئولان شهری اورمیه دیده می‌شدند! حال این مسئولان که مدعی حمایت از نیرو‌های بومی و جوانان هستند کجا حضور دارند.

او ادامه داد: در طول ۳ سال گذشته برخی از مسئولان حتی یک ساعت هم برای فوتبال اورمیه و تیم ۹۰ وقت نگذاشته‌اند.

بهار گفت: برخی از مسئولان بومی که برای عکس گرفتن با والیبالیست‌های غیربومی دست و پا می‌شکستند آیا با خبر هستند که بومی‌ترین تیم فوتبال ایران در شهر اورمیه فعالیت می‌کند.

او تصریح کرد: کاش برخی از مسئولان همانند دکتر شهریاری استاندار محترم آذربایجان غربی و حجت الاسلام ذاکر نماینده مردم شریف اورمیه در مجلس نسبت به جوانان آذربایجان غربی و شهر اورمیه متعصب بودند.

بهار با اشاره به اینکه دکتر داریوش روحی تنها مسئولی که پیروزی مقابل گل ریحان را طی تماس تلفنی به جوانان باغیرت ۹۰ تبریک گفت، افزود: گلایه شدیدی از برخی عوامل داخلی دارم که در هفته اخیر حواشی فراوانی برای تیم ۹۰ ایجاد کردند و چه بسا اگر شخصا ورود نمی‌کردم شاید برد امروز حاصل نمی‌شد.

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ۹۰ فوتبال سرویس ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید بارش‌ها؛ آغاز موج جدید بارش‌های بهاری در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، گیلان، زنجان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه غربی چهارمحال و بختیاری، ایلام، شمال و شرق خوزستان، جنوب مرکزی، جنوب همدان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران، تهران و البرز رگبار باران، رعد و برق، تگرگ، صاعقه، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در نواحی مستعد گرد و خاک خواهیم داشت.

سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت در شمال آذربایجان شرقی، شمال و غرب آذربایجان غربی، دامنه ارتفاعات استان‌های تهران، البرز، مازندران و گیلان، لرستان، نوار غربی چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کردستان، غرب کرمانشاه، نیمه شمالی ایلام و شمال شرق خوزستان، اردبیل شاهد بارندگی خواهیم بود.

لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی از پیامدهای احتمالی این سامانه است.

پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی از توصیه‌های سازمان هواشناسی است.

کد خبر 6097716 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تشدید بارش‌ها؛ آغاز موج جدید بارش‌های بهاری در سطح کشور
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • برداشت گیاهان بهاری در اشنویه دومین قربانی خود را گرفت
  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی گرفتارشده در ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • چرا کاربست‌های پژوهشی در جامعۀ ایران زمینه زدوده هستند؟
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری