Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی احمدی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در جریان بازرسی از واحدهای صنفی، خدماتی و تولیدی شهرستان شازند پارسال۳۴۰ پرونده به ارزش ۳۰میلیارد ریال تشکیل شد که در اختیار تعزیرات قرار گرفت.

وی بیان داشت: ۲۸۵ مورد شکایت در این بازه زمانی به ستاد خبری اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گزارش شده است.
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شازند بیان کرد: ۴۳۷ بازرسی نیز پارسال  از واحدهای نانوایی شازند انجام شد  که در این راستا ۸۵ پرونده تخلف برای نانوایان تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی با اشاره به بازرسی‌های در تعطیلات نوروزی نیز گفت: از ۲۵ اسفندماه پارسال در قالب طرح  نظارت بر بازار ۲۲۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام گرفت که ۳۹ پرونده تخلف به تعزیرات ارجاع شده است.
وی تصریح کرد: در این بازه زمانی ۳۰ گشت ستاد خبری و ۱۲گشت مشترک بر بازار نظارت داشتند.
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شازند با اشاره به اینکه وضعیت شیوع بیماری کرونا قرمز است، گفت: طرح تشدید نظارت  بر بازار از واحدهای صنفی تولیدی و خدماتی از فردا (شنبه)آغاز می‌شود و با خاطیان برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.
شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است که در ۳۳ کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده است و در این منطقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت نوروز اعتبارات ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت اراک استان مرکزی وزارت صنعت معدن و تجارت نوروز اعتبارات ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور صنعت معدن و تجارت واحدهای صنفی شهرستان شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر یکشنبه در جریان دیدار نماینده ولی فقیه کردستان با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان مخاطب اداره کار محسوب می‌شوند و از خدمات وزارت کار بهره می‌برند.

وی افزود: این اداره‌کل در استان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و سال گذشته ۱۹ هزار بازرسی را از واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ادواری سالانه از کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی برای حفظ ایمنی و حق و حقوق کارگران توسط بازرسان این اداره‌کل انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان بررسی و این پرونده‌ها توسط هیأت‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند؛ ضمن اینکه امسال درآمدهای از سوی مجلس برای بیمه کارگران ساختمانی فاقد بیمه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6091126

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی