Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:36:10 GMT

لزوم تجهیز اصفهان به سیستم هوشمند ترافیکی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۲۶۵۷۶

لزوم تجهیز اصفهان به سیستم هوشمند ترافیکی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا در اعمال محدودیت‌ها و تردد‌ها و پلاک‌های غیربومی در اصفهان پهناور، نیازمند توجه مسئولان در تجهیز معابر به سیستم‌های کنترلی هوشمند است، گفت: برابر با قانون دولت‌ها و سازمان‌های مربوط باید نسبت به تهیه و نصب تجهیزات هوشمند ترافیکی شهر‌ها و تأمین زیر ساخت‌های الکترونیکی لازم اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه کنترل استان پهناور اصفهان با موقعیت کنونی در کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق کشور و هم مرز با ۹ استان دیگر، بدون تجهیزات هوشمند مدرن و به روز الکترونیکی به ویژه در کلان شهر اصفهان تنها با نیروی انسانی پلیس سخت و توانفرسا است، ادامه داد: وضعیت موجود کلان شهر اصفهان شایسته اصفهان نیست و نیازمند توجه ویژه در تقویت و توسعه دوربین‌های ترافیکی است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان اضافه کرد: باید توجه داشت که در حال حاضر شهرستان بزرگ کاشان حتی یک دوربین ثبت تخلف ترافیکی هم ندارد.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی سیستم هوشمند ترافیکی محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان

در حاشیه دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین منعقد شد و به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حاشیه دومین نمایشگاه ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان، امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشا_ قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای بین سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و شرکت صنایع شهر فرین منعقد شد.

ساماندهی وضعیت ترافیکی، حذف پارک‌های طولانی مدت، توزیع عادلانه فضای پارک و سایر موارد از اهداف انعقاد این قرارداد است.

قرار است در فاز نخست تعداد ۴ هزار فضای پارک به صورت مکانیزه با موتور سیکلت در سطح شهر اصفهان ساماندهی شود.

این پروژه طی قرارداد با شرکت صنایع شهر فرین (وابسته به بانک شهر) انجام خواهد شد.

کد خبر 749725

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد