Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغری گفت: به علت وضعیت فوق حاد و وخیم کرونا در مازندران و قرمز بودن شهرستان آمل ، اجرای طرح محدودیت ها برای تمامی صنوف الزامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ با وجود وضعیت قرمز در مازندران و آمل محدودیت های کرونایی بر این استان اجرا می شود.

علی اصغری، رئیس اداره صنعت معدن وتجارت آمل در گفتگو با خبرنگار ما گفت: برحسب دستور سازمان صمت مازندران و حسب مصوبه ستاد کرونای استان وشهرستان، به علت وضعیت فوق حاد و وخیم کرونا در استان و قرمز بودن شهرستان ، اجرای طرح محدودیت ها برای تمامی صنوف  الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه محدودیت های کرونایی در آمل اجرا خواهند شد، عنوان کرد:  تنها مشاغل گروه یک به شرط رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت آمل ادامه داد: فعالیت کلیه تالارداران  تا اطلاع ثانوی ممنوع است، در صورت عدم ‌توجه به مصوبات ستاد کرونای شهرستان با همکاری اتاق اصناف ونیروی انتظامی پلمپ  خواهد شد.

اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان آمل نیز در ادامه با بیان تعطیلی فعالیت تمامی باشگاهها در آمل گفت: با اعلام وضعیت قرمز کرونایی در امل، فعالیت تمامی باشگاهها و اماکن ورزشی اعم از دولتی و خصوصی در تمامی رشته های ورزشی تا عادی شدن وضعیت تعطیل است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان دوشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها بدون تأخیر و تعطیلی انجام می‌شود.

همچنین در صورت تداوم وضعیت هوایی، اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس برای نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6092587

دیگر خبرها

  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه