Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 19 از بهسازی محیطی و رفع نواقص عمرانی مدارس منطقه در اجرای پروژه های توسعه محله ای خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی با اشاره به اجرای پروژه های اجتماعی توسعه محله ای این منطقه با نگاه ویژه به مدارس افزود: در همین راستا نیز از مجموعه 23 پروژه ای که در حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه تصویب شد، 16 پروژه به مدارس منطقه اختصاص داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه، سلامت و ایمنی دانش آموزان و ایجاد شرایط مناسب برای تحصیل آنها را از اهم اهداف اجرای پروژه های توسعه محله ای در مدارس خواند و گفت: در قالب این پروژه ها ضمن تعویض کامل آسفالت مدارس کریمی، باهنر، شاهد اطهر، محلاتی و موسوی، لکه‌گیری آسفالت نیز در دو مدرسه شهید سالاری و حضرت معصومه (س) اجرا شد. همچنین ایزوگام مدارس جوادالائمه (ع) وکیهانی بطور کامل تعویض و ایزوگام مدرسه روزبهانی نیز ترمیم شد.
او ادامه داد: رنگ آمیزی داخلی مدارس هدی ،هیدخ، باقرالعلوم، فدک و رنگ آمیزی مدرسه رجبی ،زندی نیا،جوادالائمه (ع) و کیهانی، به منظور افزایش زیبایی بصری و تعویض سیم کشی کامل مدرسه سالاری از دیگر اقدامات صورت گرفته در پروژه های اجتماعی توسعه محله ای محسوب می شود.
این مسئول با اشاره به استقبال چشمگیر مدارس از اجرای این پروژه ها و استمرار خدمات حمایتی توسعه محور از مدارس در سال 1400 ، بیان کرد: رفع نواقص عمرانی در پروژه های توسعه محله ای مازاد بر عملکرد منطقه در طرح حمایت از مدارس بوده و این در حالیست که در طرح حمایت از مدارس نیز بطور ویژه نواقص عمرانی 5 مدرسه رفع و تجهیزاتی شامل نیمکت و میز معلم و برد هوشمند برای مدارس تهیه شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پروژه های توسعه محله ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تکمیل طرحهای نیمه تمام جزو اولویتهاست،گفت: با جذب یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

قهرمان رحمانی، با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و هشت پروژه نیمه تمام می توان گام مؤثری در توسعه فضاهای آموزشی استان برداشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی افزود: ظرفیتهای بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد.

پیام صدقی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

در این مراسم پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق قدردانی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک