Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین تمرین تراکتور قبل از سفر به امارات برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز در حالی برگزار شد که تمامی ستاره های این تیم حضور فعالی در آن داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان تیم تراکتور آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به امارات را در مجموعه ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان تبریزی که برای دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا به امارات می‌روند، امروز در ورزشگاه شهید سلیمانی دور هم جمع شدند و آخرین تمرین خود در ایران را زیر نظر رسول خطیبی برگزار کردند.

در این تمرین تمام بازیکنانی که قرار است به امارات بروند حضور داشتند و فعالیت های تاکتیکی و بدنی را با هدایت اعضای کادرفنی انجام دادند. سعید واسعی هم که محرومیتش در لیگ قهرمانان به پایان خواهد رسید، در این تمرین حضور داشت.

محمد عباس زاده مهاجم تیم تراکتور با پیراهن مشکی تمرین را آغاز کرد و سپس در تمرین گروهی کیت آدیداس را پوشید و پا به پای دیگر بازیکنان دستورات رسول خطیبی را اجرا کرد.

تی تی ها در حالی به امارات خواهند رفت که حضور بازیکنان باتجربه نظیر اشکان دژاگه و مسعود شجاعی باعث دلگرمی کادرفنی تراکتور شده است.

همچنین سامان نریمان جهان سابقه حضور در آسیا با پیراهن تراکتور دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور لیگ قهرمانان آسیا اشکان دژاگه اشکان دژاگه تراکتور تمرین تراکتور ستاره های تراکتور لیگ قهرمانان آسیا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران مهدی طارمی تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند

به گزارش قدس انلاین، تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟