Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، در دیدار با دبیر و اعضای ستادی کانون های خدمت رضوی استان کرمان براستفاده ازظرفیت مساجد و امکانات آنها به عنوان کانون ساماندهی و انجام بهینه خدمات جهاد گونه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و با اشاره به نقش آفرینی مراکز نیکوکاری و خیریه استان در کمک رسانی به اقشار نیازمند جامعه  گفت: سازمان های مردم نهاد که با هدف کمک به محرومین و نیازمندان شکل گرفته است باید با برنامه ریزی دقیق و اتحاد و همدلی به صورت منسجم ویکپارچه در خدمت رسانی به مردم استان گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، بااشاره به احادیث معصومین علیهم السلام بر کار آمدی مسجد در اسلام افزود: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری محوریت فعالیت ها در هر محله باید مساجد باشند .

وی لازمه تحقق این امر مهم را شناسایی امکانات موجود ،برنامه ریزی،صبر و استفاده از ظرفیت ها و تشکل های مردمی دانست و گفت: کانون های خدمت رضوی محله ای در استان مصداق انجام فعالیت های مسجد محور می باشد. 

وی همچنین با اشاره به حفظ جایگاه خادمی در زندگی شخصی بر ترویج فرهنگ و سیره رضوی در جامعه توسط خادمیاران تاکید داشت.

امام جمعه کرمان، نقش خادمیاران و کانون های خدمت رضوی را در محرومیت زدایی موثر دانست و افزود: خدمت به بارگاه نورانی حضرت رضا علیه السلام افتخار بزرگی است و اجر دنیوی و اخروی دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دیدار با امام جمعه کرمان کانون های خدمت رضوی استان کرمان استفاده از ظرفیت مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی

جعفری مدیرعامل موسسه خیریه گفت: پارسال ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان تحت پوشش خدمات حمایتی، درمانی، اشتغال، آموزشی و روانشناختی ارائه شد.

وی افزود: این موسسه خیریه با برپایی میز خدمت در ۱۰ دستگاه اجرایی و اماکن مذهبی به مددجویان خدمت رسانی می‌کند.

پشتوانه مالی این موسسه خیران و صاحبان واحد‌های تولیدی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی