Web Analytics Made Easy - Statcounter

حججی با اشاره به ظرفیت و توان جوانان برای برون رفت از مشکلات گفت: توسعه و اعتلای جامعه به اعتماد و بهره گیری از این پتانسیل نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، یکی از دغدغه و نیاز جامعه امروز کشور، توجه به جوانان و بهره گیری از توان این قشر برای رشد و رفع نیازهای کشور است و افراد پیشکسوت نیز با ایجاد فضا برای حضور افراد جوان و توانمند برای این موضوع فرصت سازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آن دسته از مدیرانی که این فرصت را برای افراد جوان تر فراهم کرده اند به موفقیت هایی دست پیدا کرده اند که نتایج آن برای دیگرمدیران الگو خواهد بود.

«مجید حججی» فرماندار تیران و کرون یکی از فرماندار استان اصفهان که در مدیریت این شهرستان با تشکیل تیم‌از مدیران جوان به موفقیت هایی رسیده که کمبود نیروی کار، قطب تولیدات گلخانه ای، مدیریت به هنگام بحران و رفع چالش ها بدون بودجه های کلان از جمله این دستاوردها بوده که مصاحبه ای پیرامون این دستاوردها بدست آمده است.

*جوان گرایی در مدیریت شهرستان در هم افزایی و همکاری بین بخشی اثرداشته است؟

 

مدیران جوان در کنار همدیگر برای خروج از مشکلات در نشست های مشترک برنامه ریزی داشته اند و فارغ از سلایق فردی و سیاسی به دنبال حل مشکلات بوده و در انجام فعالیت های مدیریتی ریسک پذیر بودند.

 

*پروژه های کارگشا تیران چگونه با مدیران رقم خورد؟

 

با بهره گیری از ظرفیت های درونی شهرستان اقدامات مهمی که سال ها باقی مانده بود با هم فکری و همکاری مدیران جوان رقم خورد که در حوزه راهداری جاده تیران به سامان و حجم بالای تردد و تصادفات فوتی با هم افزایی بین دستگاه ها و جلب مشارکت مردم انجام‌شد و همین‌مدیران جوان بستر برای سرمایه گذاری فعالیت های بخش خصوصی فراهم شده که ارزش افروده هم برای جوانان ایجاد کرده است.

 

*نقش مدیران جوان در برون رفت مشکلات تا چه حدی بر رفع نیاز جامعه موثر است؟

 

بسیاری از مشکلات و چالش های جامعه با فکر و ایده های نوین حل می شود که جوانان چنین ایده و فکرهایی دارند که توانسته اند با فکر و انرژی جوانی به حل آن کمک کنند

این مدیریت و ظرفیت باید در پارلمان شهری و روستایی برای روند توسعه و روبه جلو بیشتر تقویت شود و مردم در انتخابات به این مسئله توجه کنند.

 

*نقش کاربردی مدیران جوان در رفع بحران چگونه است؟

 

مدیران جوان با پذیرش رسیک فعالیت ها و هم افزایی و همکاری بین بخشی فرصت های زیادی را از امکانات و پتانسیل های موجود در شهرستان ساخته اند که در مدیریت مرغ در شهرستان این موضوع با همکاری دامپزشکی و جهاد کشاورزی و همکاری نهادهای انتظامی و قضایی صورت گرفت تا پیش از  تامین گوشت مورد نیاز منطقه  مرغ تولیدی به خارج از شهرستان فرستاده نشود.

 

مدیران جوان در مدیریت شرایط بحرانی ناشی از سیل، شرایط سخت دوران کرونا و ارائه خدمات در حوادث مشارکت بالایی داشته اند و همواره موضوع پیشگیری را مورد توجه قرار داده اند.

 

 

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: جوان گرایی مدیریت بحران مدیریت اصفهان مدیران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته و هشدارهای لازم بسیاری از شهرستان‌های خراسان جنوبی از جمله نهبندان، سرایان، زیرکوه وبشرویه دچار سیل شده‌اند.

محمدعلی آخوندی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته و هشدارهای لازم در استان بسیاری از شهرستان‌ها دچار سیل شده‌اند و بارندگی در سرایان نیز جزو هشدارها بود که به صورت نقطه‌ایی و رگباری شدید خواهد بود که روان آب را به دنبال خود داشته است.

وی بیان کرد: در شهرستان سرایان منطقه‌ایی است کهع مستعد سیل خیزی است و زمانی که سیل می‌آید به مناطق شهری مانند سه قلعه، و بخش‌های مرکزی را نیز درگیر می‌کند و خارج از مناطق مسکونی در فردوس نیز درگیری‌هایی ایجاد می‌کند که اراضی کشاورزی و اگر در اطراف شهر کارخانجاتی باشد تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

آخوندی تصریح کرد: در سرایان خسارات به راه‌های روستایی، آبنماها و روکش راه‌ها بوده است که مورد ارزیاابی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در فردوس، بشرویه خساراتی نیز بر اثر سیل وارد شده  است که در بشرویه 3 روستا دچار آبگرفتی شده است که 15 دستگاه ابنیه فنی دچار مشکل شدند، 10 واحد مسکونی دچار آبگرفتی و 12 رشته قنات و خسارت به مزارع و جاده‌ها بیشتر از باقی مناطق بوده است.

وی با بیان اینکه تا به الان با توجه به سیل‌های رخ داده در استان خسارات جانی گزارش نشده است، بیان کرد: در نهبندان حدود 30 روستا درگیر سیل شده‌اند که تا دیشب نیز هنوز سیل ادامه داشته است و خساراتی نیز در تمام ابعاد از جمله راه‌ها و اراضی کشاورزی، قنوات، استخرهای ذخیره آب و واحدهای مسکونی و زیرساخت شبکه انتقال آب روستایی و مزارع و شبکه‌های انتقال برق و... دچار خسارت شده‌اند.

آخوندی بیان کرد: در حال حاضر هیچ راهی در استان مسدود نیست اما تردد در برخی از محورها باید به صورت بسیار کنترل شده و محورهای آهنگران – زیرکوه و شهداد-نهبندان مقداری ناایمن هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد