Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسابرسی کامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در هفته گذشته به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حسابرسی کامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در هفته گذشته به پایان رسید و این دو باشگاه بزودی وارد بازار سرمایه می شوند. از تاریخ ۱۸ فروردین ۹۹ هیات عالی خصوصی سازی جلساتی را به صورت ثابت در سه شنبه هر هفته برگزار کرد که در این جلسات، معاون سازمان خصوصی سازی، مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، مدیران وزارت ورزش و در چند جلسه نیز وزیر اقتصاد و وزیر ورزش حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسات، حسابرسی ۱۵ سال اخیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام شد و بنا شده که بدهی های دو باشگاه یا مصالحه و یا پرداخت شود.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مجموعا ۷۲۱ میلیارد تومان افزایش سرمایه داشتند که در این میان واگذاری دو ورزشگاه به هر کدام از دو باشگاه به سرمایه های سرخابی ها افزوده است و باعث شده این دو باشگاه از حالت ورشکسته به نقطه ای برسند که اکنون فقط نصف هزینه های لازم برای یک فصل باشگاه را بدهکار هستند.

ظاهرا در ۳ ماه اخیر اسناد مرتبط با فرآیند خصوصی سازی تکمیل و در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته و با قطعیت یافتن این پروسه، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از دو هفته آینده وارد بازار سرمایه و بورس خواهند شد و عرضه اولیه آنها ارائه می شود.

لازم به ذکر است که مقرر شده ۱۰۰ درصد سهام دو باشگاه واگذار شود و دولت نیز پس از واگذاری تا مدت ۵ سال به حمایت خود از استقلال و پرسپولیس ادامه خواهد داد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس سازمان خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!