Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:28:49 GMT

کردستان میزبان 550 ورزشکار، داور و مربی کشتی کشور است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۲۲۷۸

کردستان میزبان 550 ورزشکار، داور و مربی کشتی کشور است

هادی سجادی‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان از روز جمعه در سالن آزادی سنندج آغاز شده است که به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: این مسابقات در سطح بسیار بالایی است چرا که اکثر قهرمانان آسیا، جوانان جهان و قهرمانان ایران هم حضور دارند و کمیته فنی فدراسیون نظارت کاملی بر این مسابقات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، قهرمانان المپیکی همچون امید نوروزی، مهدی محمدی، کیومرث آیت‌پناه، عدنانی و عبدالله مرادخانی به عنوان عضو کمیته فنی در این مسابقات حضور دارند.

سجادی‌پناه بیان کرد: در این مسابقات حدود ۳۵۰ نفر کشتی‌گیر حضور دارند که با احتساب مربیان و عوامل دیگر در حدود ۴۹۰ نفر در این مسابقات حضور داشته و علاوه براین افراد بیش از ۳۰ نفر از اعضای داوران و کمیته فنی و نماینده فدراسیون در این مسابقات حضور دارند که در مجموع کردستان میزبان بیش از ۵۵۰ نفر از ورزشکاران و مربیان و داوران از اقصی نقاط کشور است. 

وی تصریح کرد: از مهمترین دستاوردهای این مسابقات می‌توان به ادامه فعالیت کشتی پس از مد‌ت‌‌ها دوری ورزشکاران و قهرمانان از کشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد که میزبانی این مسابقات با درخواست‌ هیات کشتی استان کردستان و با هدف پویا نمودن دوباره کشتی انجام گرفت. 

سجادی پناه ادامه داد: از دیگر دستاوردهای این مسابقات می‌توان به افزایش اعتماد به نفس ورزشکاران در شرایط شیوع ویروس کرونا و نیز حضور پیشکسوتان و قهرمان ملی در استان کردستان سبب افزایش انگیزه خانواده‌ها برای فعالیت فرزندانشان در کشتی است. 

دبیر هیات کشتی استان کردستان در پایان گفت: این مسابقات در سالن مجموعه ورزشی آزادی سنندج با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست‌های تشخیص ویروس کرونا برگزار خواهد شد و در صورت ابتلای هر یک از شرکت کنندگان از حضور او در مسابقات ممانعت به عمل می آید. 

انتهای پیام /۲۳۳۰/۸۰

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان کشتی داور نوجوانان 550 ورزشکار و مربی و داور انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشور حضور دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا