Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات هفته بیستم لیگ برتر فوتبال فردا با دو دیدار پیگیری می‌شود.

خبرگزاری میزان - مسابقات هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در حالی از فردا با دو دیدار پیگیری می‌شود که در نخستین دیدار این هفته روز پنجشنبه هفته گذشته پرسپولیس موفق شد با دو گل کنعانی‌زادگان و آل‌کثیر نساجی را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

ماشین‌سازی بحران زده در تبریز میزبان شاگردان علیرضا منصوریان در آلومینیوم اراک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی‌که چند روز پیش بعد از مدت‌ها رفت و آمد و بلاتکلیفی سرانجام مدیران ماشین‌سازی علیرضا اکبرپور را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند، جدال دو استقلالی سابق می‌تواند جالب توجه باشد.

ماشین‌سازی این روزها حال و روز خوشی ندارد، اما در سوی مقابل منصوریان خیلی زود توانست آلومینیوم را به روزهای خوبش در زمان خطیبی برگرداند. آلومینیوم بعد از شکست سنگین مقابل سپاهان، منصوریان را به خدمت گرفت که حاصل آن در همین دو هفته کسب سه امتیاز حیاتی در خانه مس رفسنجانِ اوج گرفته و تساوی خانگی مقابل فولادخوزستانِ نکونام بود.

در سوی مقابل ماشين‌سازی هفته هاست که رنگ پیروزی را ندیده‌ و یکی از کاندیدهای اصلی سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود.

باید دید جدال این دو استقلالی سابق در تبریز به سود کدامیک به پایان می‌رسد؛ اکبرپور یا منصوریان.

دیدار رفت دو تیم در اراک با نتیجه ۴ بر یک به سود آلومینیوم به پایان رسیده بود.

آلومینیوم هم اکنون با ٢٧ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و ماشین‌سازی هم با ٩ امتیاز شانزدهم است.

در دیگر دیدار فردا مس در رفسنجان میزبان سایپاست. خودروسازان که این هفته‌ها حال و روز خوشی ندارند در آخرین دیدار خود در هفته نوزدهم با یک گل در خانه مغلوب سپاهانِ صدرنشین شدند تا روند ناکامی‌های آنها ادامه داشته باشد. شاگردان صادقی بعد از پیروزی ناباورانه مقابل استقلال، تنها موفق به کسب دو امتیاز در ۶ دیدار شده‌اند که به هیچ عنوان نمی‌تواند نتیجه مطلوبی برای مدیران این باشگاه باشد و شاید این آخرین فرصت صادقی برای ادامه کار در سایپا باشد.

در سوی مقابل ربیعی توانسته به خوبی تیمش را در مسیر موفقیت قرار دهد و در عین کم‌تجربگی در میان مدعیان میانه جدول قرار گیرد.

دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

مس با ٢۵ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی ایستاده است و سایپا با ١٨ امتیاز سیزدهم است.

بیشتر بخوانید: جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال سایپا ابراهیم صادقی علیرضا منصوریان آلومینیوم اراک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال سایپا ابراهیم صادقی علیرضا منصوریان آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار شد و از سوی رحمان احمدی مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

 

وی به همین خاطر به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد که این به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد