Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علاقه‌مندان به شرکت در نخستین پویش تولید محتوای فرهنگی، رسانه‌ای می‌توانند آثار فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی خود را تا ۳۰ اردیبهشت ماه در قالب " فیلم مستند، تیزر، پادکست، موشنگرافیک، اینفوگرافیک، کاریکاتور، پویانمایی و عکس ارسال کنند.

پوشاک (کیف و کفش)، لوازم خانگی، محصولات خانگی، کالای سلامت محور، سوخت و سامانه‌ها از موضوعات این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگ سازی در تقبیح فعل و مصرف کالای قاچاق و حمایت از کالا ایرانی، اهمیت و نقش رسانه و فضای مجازی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز" از محور‌های تشکیل دهنده این پویش است.

علاقمندان برای ارائه آثار مردمی و حرفه‌ای می‌توانند از طریق ارتباط با کمیسیون‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مربوطه اقدام کنند.

مراسم اختتامیه این طرح ۱۲ تیرماه همزمان با ایام سالروز صدور فرمان رهبر معظم انقلاب در باره مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی قاچاق کالا کالای ایرانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه های مردمی و استان های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6092935

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت