Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:30:53 GMT

آنچه را در توان داریم برای بازگشت راهیان بکار می‌گیریم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۳۵۱

آنچه را در توان داریم برای بازگشت راهیان بکار می‌گیریم

ایسنا/کرمانشاه سازمان لیگ فوتبال در فصل 94 – 93 تصمیم گرفت تا تعداد تیم‌های حاضر در لیگ‌های برتر، دسته اول، دسته دوم و دسته سوم کشور را کاهش دهد. تصمیمی که اجرایی شدن آن باعث شد تا تیم راهیان(شیرین فراز سابق) کرمانشاه از جمله تیم های حاضر در لیگ دسته اول، به لیگ دسته دوم سقوط کند.

مسئولان این باشگاه که سقوط این تیم را خلاف مقررات و باعث کم شدن ارزش تیمشان می‌دانستند، پیگیری‌های قضایی را برای شکایت از فدارسیون و سازمان لیگ آغاز کردند و سرانجام پیگیریهای مسئولین باشگاه زمستان سال گذشته به نتیجه رسید و تیم راهیان توانست با حکم دیوان عالی کشور مجوز بازگشتش به لیگ دسته اول فوتبال را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرغم اینکه حکم دیوان عالی کشور در دستان مدیرعامل باشگاه راهیان است، اما مسئولین فدراسیون از همان ابتدا سنگ اندازی هایی را برای بازگشت این تیم به لیگ آغاز کردند و در مقابل مسئولین استانی هم قول دادند که راهیان را در مقابل عدم تمکین فدراسیون به قانون حمایت کنند.

طی یکی دو ماه گذشته استاندار کرمانشاه، مسئولین ورزش و هیات فوتبال استان بارها آمادگی خود را برای حمایت از این تیم اعلام کرده اند و حالا هم یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی می گوید، مجمع نمایندگان استان تمام توان خود را برای حمایت از بازگشت راهیان به کار می گیرد.

به گزارش ایسنا، محمد رشیدی در جمع خبرنگاران، بااشاره به مشکلات تیم راهیان کرمانشاه برای بازگشت به لیگ دسته اول فوتبال، اظهار کرد: این آمادگی را داریم که برای رفع موانع پیش پای این تیم جهت بازگشت به لیگ حمایت‌های لازم را داشته باشیم‌.

وی به پیگیری‌هایی که تاکنون مجمع نمایندگان استان برای بازگشت راهیان داشته‌ اشاره کرد و افزود: اواخر سال گذشته پیگیری هایی را داشتیم و پس از آن هم مدیرعامل باشگاه طی تماسی که با من داشت از این پیگیری ها قدردانی کرد و همان زمان نیز آمادگی مجمع نمایندگان برای کمک به این تیم را اعلام کردم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از مدیرعامل باشگاه راهیان می خواهیم که بازگشت تیمش را به عنوان یک مطالبه از مجمع نمایندگان استان درخواست کند تا ما نیز از طریق فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان بصورت جدی پیگیر موضوع شویم‌.

رشیدی با تاکید براینکه مجمع نمایندگان استان علاقمندند تا کرمانشاه یک تیم لیگی داشته باشد، گفت: حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال اتفاقی خوشایند است که می تواند شور و شوق را میان دوستداران فوتبال استان ایجاد کند و از طرف دیگر هم در جلوگیری از سوق یافتن جوانان به سمت آسیب های اجتماعی موثر خواهد بود.

وی در پایان اعلام کرد: آنچه را که در توان داریم برای حمایت از بازگشت راهیان بکار می گیریم و درصورتی هم این اتفاق بیفتد در زمان حضور در لیگ نیز حمایت هایی از این تیم خواهیم داشت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سازمان ليگ فوتبال فدراسيون فوتبال كرمانشاه مجمع نمایندگان استان بازگشت راهیان لیگ دسته اول برای بازگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما مَنون اوبری، سیاستمدار فرانسوی، سخنگوی آکسفام فرانسه و نفر اول فهرست حزب فرانسه تسلیم ناپذیر در انتخابات پارلمان اروپا در گفتگو با شبکه یک تلویزیون فرانسه (TF۱) انفعال دولت فرانسه را در برابر نسل کشی جاری در غزه محکوم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: قتل عام غزه بر همه ما تحمیل شده است. من منحرف کردن نگاه‌ها را از آنچه در آنجا اتفاق می‌افتد، رد می‌کنم. در مبارزات انتخاباتی خود مفتخرم که صدای صلح را به دوش بکشم، از همه کشور‌ها و نیز اتحادیه اروپا می‌خواهم به ویژه با درخواست تحریم علیه کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، انسجام داشته باشند.

آنچه در حال حاضر در فلسطین اتفاق می‌افتد، قتل عام است؛ چرا که تا کنون بیش از ۳۵ هزار غیرنظامی در نوار غزه کشته شده اند.

دیگر خبرها

  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان