Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن پورتقی سرپرست هیات دو و میدانی خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت تیم‌های حاضر در مسابقات بین‌المللی جام امام رضا (ع) گفت: تقریبا ۱۴۰ ورزشکار از تمامی استان‌های کشور در این مسابقات حضور خواهند یافت، فدراسیون به هر استان سهمیه داده و هر استان بنا بر ظرفیت خود در ماده‌های مختلف ورزشکار معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از خراسان رضوی در بخش بانوان هفت ورزشکار در این مسابقات شرکت می کنند، افزود: مسابقات در بخش بانوان و آقایان در ۲۲ ماده برگزار خواهد شد، تمامی مواد یک تورنمنت دوومیدانی به غیر از پیاده‌روی استقامتی و دو ماراتن برگزار خواهد شد.

 سرپرست هیات دو و میدانی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری مسابقات در بخش آقایان ادامه داد: در ابتدا ۱۵ کشور اعلام آمادگی کرده بودند، اما تا کنون ۱۱ کشور ورزشکاران خود را معرفی کرده اند، تقریبا ۱۰۰ ورزشکار از کشور‌های هندوستان، عمان، قطر، قرقیزستان، پاکستان، بنگلادش، افغانستان، سوریه، عراق، ارمنستان و ترکیه در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی مشهد حضور خواهند یافت.

پورتقی بیان کرد: تقریبا ۱۷۰ ورزشکار از تیم ملی ایران و تمامی استان‌ها به اندازه ظرفیتی که به آنان تعلق گرفته در این مسابقات حضور خواهند داشت، مسابقات بخش آقایان نیز در روز‌های ۲۲ و ۲۳ فروردین برگزار می‌شود.


او تصریح کرد: برگزاری این دوره از مسابقات با حمایت شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی برگزار خواهدشد. 

انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات بین المللی تورنمنت دو و میدانی جام امام رضا دو ماراتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،با ابلاغ فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور ترکیب تیم ملی جوجیتسو با حضور امیر علیخانی بعنوان مربی استان چهارمحال و بختیاری و ورزشکاران منتخب استان چهارمحال و بختیاری تیم ملی در
رده سنی نوجوانان:حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلو، امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلو و در رده سنی جوانان: محمد مهدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلو
برای حضور در مسابقات آسیایی جوجیتسو ۲۰۲۴ امارات شهر ابوظبی اعلام شد.
این دوره از مسابقات تا ۲۴ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود.
در مسابقات جهانی جوجیتسو در کشور قزاقستان، حمزه کیانی در رنکینگ جهانی رتبه هفتم و سیدمحمد مهدی پیرمحمدی رنکینگ نهم جهانی را به نام خود ثبت کرده اند.

دیگر خبرها

  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد