Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که هیاتی از مجلس به زودی از سایر مراکز هسته ای ایران در کرج، تهران و یزد بازدید می کند که این کار در راستای نظارت بر اجرای قانون اقدام راهبردی بوده و به شکل مستمر تا اجرای کامل قانون تداوم خواهد داشت. فرمانده کل سپاه در پیامی با گرامیداشت ۲۱ فروردین ماه سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی بر وحدت ، یکپارچگی و آمادگی های همه‌جانبه نیروهای مسلح برای مقابله با توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه در پیامی با گرامیداشت ۲۱ فروردین ماه سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی بر وحدت ، یکپارچگی و آمادگی های همه‌جانبه نیروهای مسلح برای مقابله با توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان تاکید کرد.

در متن پیام سرلشکر حسین سلامی آمده است: امیر سپهبد علی صیاد شیرازی مجاهدی نستوه و نماد شرف و غیرت ایرانی است که خدمات و نقش آفرینی های این امیر سرافراز ، همچنان پرفروغ و الهام بخش و راهنمای نسل های جدید و رویش‌های بالنده نیروهای مسلح درحفظ و تحکیم اقتدار و امنیت پایدار ملی است.

در ادامه این پیام آمده است: ۲۱ فروردین ماه هر سال یادآور شهادت مظلومانه مجاهد نستوده، نماد شرف و غیرت ایرانی "امیر سپهبد علی صیاد شیرازی " از فرماندهان مومن، انقلابی،دلاور ، اندیشمند و هوشمند ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنایت تروریستی گروهک منفور ، مزدور و خائن منافقین است.

فرمانده کل سپاه در این پیام یادآور شد: با گذشت ۲۲ سال از شهادت امیر سرافراز علی صیاد شیرازی خدمات ، نقش آفرینی ها و اندیشه‌های حرفه ای و نظامی آن شهید گرانقدر که وی را به شخصیتی فرازمانی و فرماندهی ماندگار تبدیل کرده است ، همچنان پرفروغ و الهام بخش و راهنمای نسل‌های جدید و رویش های بالنده نیروهای مسلح به ویژه در عرصه صیانت و تعمیق عنصر وحدت ، اخوت و هم افزایی " ارتش جمهوری اسلامی ایران " و "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در انجام ماموریت های خطیر خود برای حفظ و تحکیم اقتدار و امنیت پایدار ملی است.

سرلشکر سلامی در پایان پیام خود آورده است: به ارواح مطهر شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه طلایه داران وحدت ، برادری و یکپارچگی ارتشیان غیرتمند و پاسداران سلحشور انقلاب از جمله شهدای والا مقام "علی صیاد شیرازی " و "حسن باقری" خالصانه درود می فرستم و با تاکید بر آمادگی‌های همه جانبه نیروهای مدافع انقلاب، استقلال ، امنیت و تمامیت ارضی کشور برای مقابله قاطع و ویرانگر با توطئه‌ها، تهدیدات و فتنه آفرینی‌های محتمل جبهه دشمنان میهن اسلامی، عزت ، سربلندی و موفقیت روزافزون منظومه مقتدر و افتخار آفرین نیروهای مسلح تحت زعامت و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه حضرت کبریایی مسئلت می جویم./سپاه نیوز

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: امیر سپهبد علی صیاد شیرازی نیروهای مسلح برای مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد