Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:22:17 GMT

فلیک:بایرن فقط به کسب برد فکر می کند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۷۸۹

فلیک:بایرن فقط به کسب برد فکر می کند

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز در هفته بیست و هشتم بوندس لیگا بایرن مونیخ میزبان اونیون برلین است. برای این رویارویی هانس دیتر فلیک، سرمربی باواریایی ها با مشکلاتی مواجه است. او بعد از باخت 3 بر 2 چند چهارشنبه شب برابر پاری سن ژرمن برخی نفراتش را در اختیار ندارد.

به نفراتی هم می خواهد استراحت دهد تا برای بازی برگشت با سن ژرمن آماده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال خواهان برد از بازی امروز با اونیون برلین است.

سرمربی 56 ساله گفت: ما می خواهیم مقابل اونیون نیز برنده شویم البته دست یابی به این برد سخت خواهد بود. البته به این نکته هم توجه داریم که باید جلوی فشار زیاد به بازیکنان را بگیریم. به این خاطر هدف اول مان، فقط برد است.

فلیک ادامه داد: من از روحیه و سبک بازی اونیون خوشم می آید. آنها بسیار دونده هستند و دینامیک زیادی در بازی دارند. مربی این تیم نیز کارش را به خوبی انجام می دهد. خیلی هم خوشحال هستم که می توانم او را در بازی ببینم.

بایرن اکنون با 64 امتیاز صدرنشین است و اونیون در رده هفتم جدول بوندس لیگا قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ فوتبال برلین بایرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد

پاری‌سن‌ژرمن در هفته سی‌ویکم لوشامپیونه در خانه به مصاف لواوار رفت اما در پایان این مصاف پرگل و هیجان‌انگیز دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، پاریسی‌ها می‌توانستند با پیروزی مقابل لواوار در فاصله سه هفته تا پایان لیگ یک فرانسه، قهرمانی خود را قطعی کنند اما در نهایت فقط موفق شدند با گل ثانیه آخری از شکست مقابل تیم در منطقه سقوط لواوار فرار کنند.

لواوار در خانه پاری‌سن‌ژرمن تا دقیقه ۷۸ با نتیجه ۳ بر یک از شاگردان انریکه پیش بود اما حکیمی و راموس توانستند مانع از شکست تیمشان شوند و گل راموس در دقیقه ۹۵ به ثمر رسید.

کیلیان ام‌باپه این بازی را هم از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

با این تساوی پاری‌سن‌ژرمن ۷۰ امتیازی شد و در صورتی که موناکو ۵۸ امتیازی در بازی یکشنبه شب خود در خانه لیون امتیاز از دست بدهد، فردا شب می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد و در غیر اینصورت فقط به یک امتیاز از ۳ بازی باقی‌مانده‌اش در این فصل برای قهرمانی احتیاج دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!