Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:16:16 GMT

گل گنجی مدعی کسب جایزه پوشکاش (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۷۹۸

گل احسان گنجی در دربی شیراز می تواند یکی از مدعیان جدی برای کسب جایزه گل پوشکاش باشد.

به گزارش "ورزش سه"، گنجی برای ثبت این گل بدون اینکه حرکت اضافه ای داشته باشد، دروازه تیم فوتبال قشقایی شیراز را روی یک کرنر برگشتی، با یک ضربه والی پای راست زیبا باز می کند؛ گلی که حالا در پایان رقابت های نیم فصل اول رقابت های لیگ دسته اول در نظر سنجی هایی که برگزار شده، عنوان بهترین گل را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البته گل احسان گنجی در نظرسنجی های مختلف با گل هایی که امیرغمناک در دیدار برابر هوادار برای چوکا به ثمر رساند و همینطور گل های امین رضایی برای رایکا و مصطفی کیایی برای قشقایی رقابت داشت که با توجه به زیبایی فوق العاده ای که گل گنجی بازیکن فجرسپاسی شیراز داشت و البته مهارتی که زدن این ضربه نیاز دارد، عنوان بهترین را از آن خود کرد.

 

 

 

 

 


هر سال و در مراسمی که برای معرفی بهترین فوتبالیست جهان برگزار می شود، جایزه ای نیز تحت عنوان جایزه پوشکاش وجود دارد که به زننده زیباترین گل اهدا می شود؛ جایزه ای که شاید احسان گنجی بتواند با ضربه ای که زد حداقل برای آن کاندید شود.

دسته یک قشقایی شیراز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک قشقایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 

ایسنا/فارس فجرسپاسی شیراز با وجود برخورداری از حمایت کم نظیر تماشاگرانش، مغلوب تیم پرستاره و لیگ برتری استان کرمان شد و از جام حذفی کنار رفت. 

از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امشب، ۷ اردیبهشت یک دیدار در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و دو تیم فجرشهید سپاسی شیراز و گل گهر سیرجان در حضور ۱٠ هزار تماشاگر شیرازی به مصاف هم رفتند. 

ترکیب فجرسپاسی را احمد محرابی، میثم مرادی، آرام عباسی، شاهین طاهرخانی، علی فتحی، علی نجفی، سعید زارع، حمید ملکی، محمدرضا فلاحیان، محسن سیفی و عباس بوعذار تشکیل داده بودند و محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، مهدی تیکدری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائو اسلامی‌خواه و  اریک باگناما نیز از ابتدا در ترکیب تیم سیرجانی به میدان آمدند. 

حسین زمانی داور این مسابقه بود و مهدی شفیعی به‌همراه سجاد ایران‌پور او را در امر قضاوت یاری می‌کردند.

اولین گل مسابقه را آبی پوشان گل گهر در دقیقه ۱۴ به ثمر رساندند. ارسال روبرتو تورس از  جناح راست با ضربه سر سعید سحرخیزان همراه شد و توپ در میان غافلگیری احمد مهرابی به تور دروازه میزبان چسبید. در نهایت نیمه اول با یک گل به سود میهمان مسابقه به پایان رسید. 

در نیمه دوم فجر با فشار بیش از ۱٠ هزار تماشاگر، سعی در جبران نتیجه داشت و در دقیقه ۶۷ به گلی رسید که مردود شد. ارسال حمید ملکی با ضربه بهنام برزای، کاپیتان گل گهر می توانست به یک گل به خودی تبدیل شود که محمدرضا اخباری به سختی توپ را دفع کرد. در برگشت محمدرضا فلاحیان بازیکن فجر با ضربه آرنج خود دروازه را گشود که داور به درستی این گل را مردود کرد و یک کارت زرد هم به فلاحیان نشان داد. 
این تصمیم داور البته با واکنش تماشاگران و پرتاب اشیا به زمین مواجه شد. 

گل گهر در دقیقه ۷۸ به گل دوم هم دست یافت. ارسال زمینی مهدی تیکدری نژاد از سمت راسا با ضربه روبرتو تورس درون دروازه مهرابی قرار گرفت. 

در دقیقه ۸۶ تیم لیگ برتری تیر خلاص را به پیکر زردپوشان شیرازی شلیک کرد. پاس در عمق روبرتو تورس با ضربه مسعود زائر کاظمین به گوشه دروازه فجری‌ها چسبید تا تماشاگران شیرازی خیلی زودتر از سوت پایان، شروع به ترک ورزشگاه کنند. 

در نهایت این مسابقه با پیروزی سه بر صفر تیم گل گهر سیرجان به پایان رسید. 

به گزارش ایسنا، تیم فجر شهید سپاسی شیراز که مسابقات حساسی را در لیگ دست اول فوتبال کشور پیش رو دارد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در ورزشگاه حافظیه میزبان خیبر خرم آباد صدر نشین جام آزادگان است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد