Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@06:06:06 GMT

آمار کرونا کاشان ۲۱ فروردین؛ ۳ فوتی و ۴۲ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۸۳۸۱

آمار کرونا کاشان ۲۱ فروردین؛ ۳ فوتی و ۴۲ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۴۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۲۸ اهل کاشان هستند و ۳ مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ داده است.

سیدعلیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۱۵۲ هزار و ۳۴۰ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: ۹ هزار و ۳۶۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۴۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۳۷ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند و از این تعداد هفت نفر اهل توابع منطقه کاشان، دو نفر اهل آران و بیدگل و ۲۸ نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی ۸۱ سال و حداقل سن بستری ۲۴ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل ۵ بیمار جدید بستری شده است.

وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۲۷۲ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۲۳۸ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۳۴ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۲۵ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۲۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و دو نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

وی توضیح داد: ۳ مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با اضافه شدن ۱۱۸ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۱۷ هزار و ۳۳۶ نفر از نظر تست کرونا مثبت شده است.

کد خبر 485963

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در کاشان کاشان دانشگاه علوم پزشکی کاشان وضعیت کرونا در کاشان ابتلا به کرونا در کاشان کرونا در ایران کرونا در اصفهان شیوع کرونا در اصفهان اخبار کرونا در اصفهان آمار کرونا در اصفهان آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان وضعیت کرونا در اصفهان ویروس کرونا آمار ابتلا به کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آمار فوتي آمار ابتلا به کووید ۱۹ آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا آمار مبتلایان کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا ابتلا به کرونا کرونا ویروس شیوع کرونا کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ پاندمی کووید 19 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان شهید بهشتی مبتلا به کرونا ویروس ۲۴ ساعت گذشته آران و بیدگل منطقه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان

رئیس پلیس راهور کردستان، گفت: در فروردین‌ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در استان در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته ۱۰۰ درصد کاهش داشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سرهنگ رضا همتی‌زاده در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل آمار تصادفات در فروردین‌ماه عدم توجه به جلو با 40 درصد و عدم رعایت حق تقدم با 32 درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با 28 درصد مهمترین علت رخ داده تصادفات درون شهری کردستان بوده است.

وی افزود: در فروردین‌ماه سال‌جاری تصادفات فوتی در استان در مقایسه با مدت مشابه با سال گذشته 100 درصد کاهش، تصادفات جرحی 15 درصد کاهش و تصادفات خسارتی با 20 درصد افزایش تحلیل شده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: علی‌رغم وجود تعطیلات نوروزی که افزایش سفرهای نوروزی را در پی داشته است، با برنام‌ ریزی پلیس، جلب همکاری سازمان‌های مرتبط و حضور پررنگ کارکنان و همراهی رسانه‌ها در آگاه‌بخشی، تصادفات فوتی و جرحی در ماه اول سال کاهشی بوده است

وی تصریح کرد: در عین حال توجه و برنامه‌ریزی پلیس راهور در اردیبهشت و ماه‌های گرم سال، کاهش تصادفات موتورسیکلت در پی افزایش استفاده شهروندان از این وسیله نقلیه است که بیشترین تصادفات جرحی را در شش ماهه اول سال به خود اختصاص می‌دهد. 

همتی‌زاده با اشاره به مهمترین علت رخداد تصادفات درون شهری اذعان داشت: تصادف عابرین پیاده با 60 درصد، موتورسیکلت‌ها با 35 درصد بیشترین عوامل شکل‌گیری تصادفات درون شهری در فروردین‌ماه بوده که از رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها درخواست می‌شود با رعایت قوانین و مقررات ترافیکی، عدم تخطی از سرعت مطمئنه و عدم تردد در پیاده‌رو، از وقوع تصادفات جرحی با عابرین پیاده که بیشترین آمار تصادفات درون‌شهری استان را به خود اختصاص می‌دهد، پیشگیری کنند.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد