Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@20:48:24 GMT

پیروانی: روزهای سختی پیش‌روی ما است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۳۴۹

پیروانی: روزهای سختی پیش‌روی ما است

افشین پیروانی درباره تأخیر در سفر تیم پرسپولیس ایران به هند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از صحبت‌هایم باید از هموطنان،دوستان، همبازیان و طرفدارانی که فوت مادرم را تسلیت گفته تشکر کنم برای همه هموطنان آرزوی سلامتی دارم.

وی افزود: متأسفانه سالی که نکوست از بهارش پیداست. هنوز به هند نرفتیم مشکلات زیادی ایجاد شده و سفر تیم به تأخیر خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید برخی دوستان بگویند این تأخیر چند ساعته بوده اما تمرکز و برنامه کادر فنی، خودمان و مدیریت باشگاه را به هم ریخت و در آن خلل ایجاد کرد. فکر می‌کنم باید برنامه‌ریزی بهتر می‌شد.

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: فکر می‌کنم هند شرایط میزبانی را ندارد. از همین جا بگویم وضعیت زمین‌های تمرینی و رفت و آمد در این کشور اصلا خوب نیست و روزهای سختی را در آنجا پیش‌رو خواهیم داشت. البته بحث فنی جداست. تیم، بازیکنان، کادر فنی و امور فنی پرسپولیس خوب است اما در بیرون از زمین اتفاق‌های سختی پیش‌روی ما است.

پیروانی خاطرنشان کرد:‌امیدوارم بتوانیم بر تمام این مسائل غلبه کنیم. البته کار سخت است اما هدف ما این است که کسی آسیب کرونایی نبیند و همه دست به دست هم بدهیم تا اتفاق‌های خوبی رقم بخورد. هواداران منتظر برد و قهرمانی در این مرحله هستند. ما را دعا کرده و از راه دور انرژی مثبت خود را به تیم بدهند تا با بهتر شدن شرایط کرونایی، با وضعیت ایده‌آل‌تری پای گیرنده‌های تلویزیونی بنشینند و پیروزی تیم پرسپولیس را ببینند.

وی در ادامه گفت‌وگو با رسانه باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برخی‌ مدعی هستند بازیکنان این تیم واکسن زده‌اند، گفت: بله، ما واکسن زده‌ایم .سال‌هاست واکسن عشق، تعصب و برد و قهرمانی زده‌ایم. خیلی از دوستان بدانند این واکسن هیچ جایی نیست. باید پیراهنی بپوشید که لوگوی پرسپولیس را داشته باشد. در ادامه با دست به دست هم دادن و تعصب بالا قهرمانی بیاورید. مطمئن باشید این واکسن تأثیر زیادی دارد. اگر می‌خواهند درباره پرسپولیس صحبت کنند باید اخلاق و ادب را رعایت کنند.

256 251

کد خبر 1503470

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زبردست امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات تأمین دارو و واکسن دامداران و مرغداران استان این اداره کل با همکاری نظام دامپزشکی مبادرت به صدور مجوز فعالیت مراکز درمانی و توزیعی دارو و واکسن کرده است.

وی افزود: در همین راستا ۱۰۳ داروخانه دامپزشکی، ۸۰ درمانگاه دامپزشکی، چهار آزمایشگاه دامپزشکی و ۱۲ شرکت پخش و توزیع واکسن و دارو و دو کارخانه داروسازی دامپزشکی در لرستان فعال بوده و به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان، تصریح کرد: باتوجه‌به گستردگی جمعیت دامی روستایی و عشایری استان و افزایش میزان تعداد واحدهای دامپروری صنعتی این اداره کل در راستای تأمین دارو و واکسن‌های دامی موردنیاز در استان اقدام به صدور مجوزهای فعالیت برای متقاضیان واجد شرایط فعالیت در حرفه دامپزشکی کرده است.

زبردست اولویت صدور مجوز مراکز دارویی و درمانی را مناطق و بخش‌های استان عنوان کرد و هدف از این اقدام را دردسترس‌بودن خدمات دامپزشکی برای استفاده بهره‌برداران برشمرد.

وی گفت: با اقدامات انجام شده در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود دارو و واکسن دامی در استان لرستان وجود ندارد.

کد خبر 6096978

دیگر خبرها

  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • 16 اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • پیام ساکت قبل از پرسپولیس: شمال فقط نساجی
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر