Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود بدلی روز شنبه در گفت و گو  با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد حدود ۹۲ درصد عملیات مقاوم سازی را به اتمام رسانده‌اند.

وی ادامه داد: برای مقاوم سازی هر واحد مسکن روستایی ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله پرداخت می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی گفت: مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی از جمله برنامه های در دست اقدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدلی تاکید کرد: مقرر شده سالانه ۱۴ هزار واحد مسکن روستایی آذربایجان‌غربی با حمایت این نهاد و همکاری مردمی مقاوم سازی شود.

وی افزود: در سطح استان ۲۵۸ هزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی در ۲ هزار  و ۹۰۰ آبادی وجود دارد که ۳۰ درصد آنها مقاوم سازی شده اند.

به گزارش ایرنا، باید تا سال ۱۴۰۵ در حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکن روستایی آذربایجان غربی مقاوم سازی شوند و در این راستا باید روستانشینان همراهی بیشتری داشته باشند.

برچسب‌ها تسهیلات مسکن آذربایجان غربی بنياد مسكن انقلاب اسلامی ارومیه مقاومت بنیاد مسکن مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات مسکن آذربایجان غربی بنياد مسكن انقلاب اسلامی تسهیلات مسکن آذربایجان غربی بنياد مسكن انقلاب اسلامی ارومیه مقاومت بنیاد مسکن مسکن اخبار کنکور آذربایجان غربی مسکن روستایی مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با تعامل یک شهروند خبرنگار از چالدران با تحریریه خبر صداوسیمای آذربایجان غربی، پلی جدید بر روی رودخانه قزلار چایی شهرستان چالدران احداث شد تا مشکل اهالی دو روستای ساز آغل و گل سعید برطرف شود.

 سیل باعث تخریب پل قدیمی شده بود.

شما هم می توانید با انعکاس اخبار شهر و محله خود، شهروند خبرنگار ما باشید.

 

 

دیگر خبرها

  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی