Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مربیان تیم کشتی فرنگی جوانان خوزستان و اصفهان به شیوه و سطح برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی این رشته ورزشی در سنندج پرداختند. - اخبار استانها -

حمزه عباس عزیزی، مربی تیم کشتی فرنگی جوانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  سنندج  درباره برگزای مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان در مرکز استان کردستان اظهار داشت: مسابقات سطح بالایی داشت و هیچ کشتی‌گیری از قبل بُرد خود را نمی‌توانست پیش‌بینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که مسابقات انتخابی، راه رسیدن به تیم ملی است همه کشتی‌گیران با انگیزه در این رقابت‌ها حاضر شده بودند و تمام تلاش‌شان جلب نظر و رضایت سرمربی تیم ملی بود.

وی درباره عملکرد درخشان کشتی‌گیران خوزستانی در این رقابت‌ها گفت: موفقیت تیم خوزستان حاصل کار تیمی است و ما تمرینات منظمی را برای این رقابت‌ها انجام دادیم.

مربی تیم کشتی فرنگی‌ جوانان خوزستان عنوان کرد: در سال گذشته که بخاطر شیوع ویروس کرونا سالن‌های ورزش تعطیل شده بود ما تمرین را تعطیل نکردیم و در پارک‌ها تمرینات را پیگیری می‌کردیم و دلیل کسب این نتایج، تمرین‌های منظم و برنامه از پیش تعیین شده است.

عزیزی درباره داوری مسابقات بیان کرد: در کل سطح قضاوت‌ها خوب بود، در قضاوت بعضی از کشتی‌ها اشتباهاتی وجود داشت متاسفانه در این رقابت‌ها داوران با مربیان برخورد خوبی نداشتند و با حالت عصبی جواب مربیان را می‌دادند.

رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی کشتی فرنگی جوانان ـ سنندج| نفرات برتر 10وزن مسابقات مشخص شدند/دلیل عدم کسب مدال کشتی‌گیران کردستانی چه بود؟رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی کشتی فرنگی جوانان ـ سنندج| نقض کامل پروتکل‌های بهداشتی در شرایط قرمز کرونایی + تصاویر

جلیل زارع، مربی تیم اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج درباره سطح برگزاری این رقابت‌ها اظهار داشت: برگزاری مسابقات در شرایط قرمز کرونایی بسیار سخت است، کشتی‌گیران آن‌طور که باید نتوانستند در سال گذشته تمرین کنند و محک جدی ندیده‌اند.

وی از مسئولان استانی و دست‌اندرکاران هیئت کشتی کردستان بابت برگزاری این مسابقات تشکر کرد و افزود: باید قبول کنیم اگر کم و کسری وجود داشته دلیل آن ویروس کرونا بوده و باز هم باید خوشحال بود که بعد از یک سال مسابقات استارت خورد.

زارع گفت: تیم اصفهان در سال گذشته بخاطر شیوع ویروس کرونا، تمرینات مرتب و منظم در سالن نداشتند و کشتی‌گیران مشکل بدنسازی هم داشتند، اما با همه این شرایط خوشبختانه نتایج خوبی گرفته و عملکرد قابل قبولی داشتیم.

انتهای پیام/489/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی جوانان انتخابی تیم ملی رقابت ها کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی