Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:23:13 GMT

هادی پور در رتبه پنجم برترین تکواندوکاران جهان قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۸۱۲۱

هادی پور در رتبه پنجم برترین تکواندوکاران جهان قرار گرفت

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس جدیدترین رنکینگ (رتبه بندی) جهانی تکواندوکاران اعلامی از سوی فدراسیون جهانی تکواندو آرمین هادی پور ملی پوش گیلانی در رتبه پنجم وزن خود قرار گرفت.

مرتضی ورزلدوست افزود: با توجه به اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، آرمین هادی پور ملی پوش گیلانی وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با ۳۳۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۴  امتیاز در رده پنجم قرار گرفت و حسین لطفی دیگر تکواندوکار ایران نیز در این وزن ، در رده پنجاه و پنجم قرار گرفت.

وی ادامه داد: جون جانگ و تای هون کیم از کره‌جنوبی، ویتو دلایکویلا از ایتالیا و جیسوس تورتوسا از اسپانیا در جدیدترین رتبه بندی جهانی تکواندو در وزن ۵۸- کیلوگرم بالاتر از آرمین هادی پور در این وزن قرار دارند.

وی بیان کرد: هادی پور تکواندوکار شایسته و ملی پوش گیلانی سال گذشته توانست سهمیه حضور در رقابت های المپیک توکیو را کسب کند و  یکی از امیدهای کسب مدال مسابقات المپیک است و امیدواریم بتواند با آمادگی کامل در المپیک حضور یافته و سرانجام مقام  ارزشمندی را کسب کند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: این ملی پوش گیلانی که سال گذشته موفق به کسب عنوان برترین ورزشکار دانشجویان جهان در بخش آقایان شد و افتخار دیگری را نصیب خود و ورزش ایران کرد، عنوان برترین ورزشکار دهه اخیر دانشجویان جهان را نیز به خود اختصاص داد.

آرمین هادی پور متولد ۱۳۷۳ شهرستان رشت است و تاکنون مقام‌های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که از آن جمله می‌توان به کسب مدال برنز سومین مرحله مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ بلغارستان، مدال نقره تورنمنت صربستان، مدال نقره مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ ژاپن، مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ انگلیس، مدال طلای گرند پری انگلیس، مدال طلای مسابقات بین المللی اردن و مدال طلای المپیک آزمایشی ریو اشاره کرد.

 مدال نقره قهرمانی جهان، دو مدال قهرمانی آسیا (یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای نخستین در تاریخ تکواندو ایران به دست آمده)، سه مدال طلا یونیورسیاد، مدال نقره جام جهانی،  مدال نقره گرند پری، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹ آسیا از دیگر عناوین و مدال های این ورزشکار گیلانی است.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی فدراسیون تکواندو گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی فدراسیون تکواندو گیلان فدراسیون های ورزشی فدراسیون تکواندو گیلان اخبار کنکور ملی پوش گیلانی آرمین هادی پور جهانی تکواندو قرار گرفت مدال نقره مدال طلای گرند پری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید

ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، در مسابقات جام جهانی پا را تیراندازی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد؛ ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد و فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.

کد خبر 748836

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد