Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی می خواهیم با یک وزیر دیدار کنیم ظرف دو یا سه روز وقت ملاقات می گیریم اما مدتهاست که می خواهیم برای مشکل زمین کشاورزان با رئیس بنیاد مستضعفان دیدار کنیم اما متوجه شدیم که ۷۰ نماینده در صف انتظار ایشان هستند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر خانی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ایران گفت: شما چند سال پیش به شاهرود آمدید و املاکی را در اختیار کشاورزان قرار دادید؛ کشاورزان چندین سال است روی این املاک کشت و کار کردند اما وقتی برای مسائل حقوقی به ثبت مراجعه می کنند دچار مشکلات جدی هستند؛ چرا که سند مادر زمین‌ها به نام‌شان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در انتقادی از رئیس بنیاد مستضعفان گفت: وقتی می خواهیم حضورا با شما صحبت کنیم معاون پارلمانی شما می فرماید که ۷۰ نماینده در صف دیدن شما هستند این اصلا هنر نیست؛ بی تدبیری است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر گاه با وزیری کار داریم ظرف دو یا سه روز با او دیدار می کنیم چرا ۷۰ نماینده باید منتظر دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان باشند؟ اگر آقای فتاح نمی خواهد مشکلات کشاورزان و زمینها را حل کند از مردم عذرخواهی کند و بگوید که نمی تواند کاری انجام بدهد.

خانی در پایان با اشاره به سرمازدگی محصولات کشاورزان شاهرود گفت: کشاورزان این منطقه در طول یک سال همه سرمایه خود را خرج کشاورزی خود می کنند اما ۴ سال است که با سرمازدگی مواجهه می شوند و حتی یک ریال هم دست آنها را نمی گیرد؛ چرا وزیر جهاد کشاورزی ستاد بحران تشکیل نمی دهد؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی اصغر خانی بنیاد مستضعفان جهادکشاورزی رئیس بنیاد مستضعفان مجلس شورای اسلامی ۷۰ نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد

ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از واگذاری ۵ اتاق در عمارت ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی امروز، ۸ اردیبهشت در مراسمی که به منظور واگذاری تعدادی از اتاق‌های ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان برگزار شد، گفت: در راستای حمایت، توسعه، ترویج و آموزش صنایع دستی این اقدام صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵ اتاق از ارگ کریم خانی به اساتید دارای نشان درجه یک صنایع دستی اختصاص یافته است، تاکید کرد: چنانچه صنایع دستی حمایت شوند زمینه برای توسعه اقتصاد و اشتغال فراهم خواهد شد.

ثابت اقلیدی از مهم‌ترین اهداف چنین اقدامی را گردهمایی هنرمندان در یک مکان و معرفی آن‌ها تولیدات فاخرشان به بازدیدکنندگان و گردشگران عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه ارگ کریم‌خانی یکی از جاذبه‌های اصلی و پربازدید کننده‌ترین گردشگری شیراز است حضور هنرمندان صنایع دستی در این مکان تاثیر بسزایی در معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی فاخر استان دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس