Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تمام شهرهای خراسان شمالی در شرف قرمز شدن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر سید احمد هاشمی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه در حال حاضر ویروس کرونا در این استان با شیب بسیار زیادی در حال شیوع است، اظهارکرد: تعداد بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان طی هفته گذشته نسبت به هفته های گذشته سه برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، افزود: تاکنون این تعداد از بیماران در بیمارستان های استان بستری نبوده اند که طی شبانه روز گذشته ۷۸ نفر بستری شده اند.

هاشمی ادامه داد: در این پیک، تعداد مرگ و میرها افزایش نیافته است اما معمولا در ابتدا تعداد بیماران سرپایی، سپس بیماران بستری و بعد از آن تعداد مرگ و میرها افزایش می یابد.

وی تاکیدکرد: هفته آینده هفته بدی را در خراسان شمالی خواهیم داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان به کمتر از ۷۰ درصد رسیده است.

وی عدد R را در حال حاضر ۱.۲ درصد در استان اعلام کرد و گفت این رقم کمتر از یک درصد بوده است و شاهد آن هستیم که اپیدمی در حال جایگزین شدن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: پیگیر هستیم تا بیمارستان امام حسن(ع) را به درمان بیماران مبتلا به کرونا اختصاص دهیم.

 

به نقل از ایسنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وضعیت قرمز کرونا خراسان شمالی حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

 

بین الملل تابناک: هفتصد و هشتادمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

فرمانده ارشد اوکراین امروز (یکشنبه) گفت: تعداد بی‌شماری از نیروهای کی‌یف از مواضع جدیدی در غرب سه روستا در جبهه شرقی که روسیه نیروهای قابل توجهی را در چندین نقطه آن متمرکز کرده است، عقب‌نشینی کرده‌اند.

 «الکساندر سیرسکی» در پیام‌رسان تلگرام با اعلام اینکه «وضعیت در جبهه بدتر شده است»، سخت‌ترین مناطق را غرب «مارینکا» و شمال غربی «آودیوکا» توصیف کرد.

وی افزود: نیروهای کی‌یف مواضع جدیدی را در غرب روستاهای «بردیچی» و «سمنیوکا»، هر دو در شمال آودیوکا و نیز «نوومیخائیلیوکا» نزدیک شهر مارینکا به دست آورده بودند.

سیرسکی ادامه داد: به طور کلی، دشمن در این مناطق به موفقیت‌های تاکتیکی خاصی دست یافت، اما نتوانست مزیت عملیاتی کسب کند.

رویترز خاطرنشان کرد: بیانیه سیرسکی منعکس‌کننده وضعیت رو به وخامت اوکراین در شرق است که کی‌یف امیدوار است پس از تحویل تسلیحات آمریکایی تحت بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری که به تازگی تصویب شد، بتواند آن را متعادل کند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مسکو از زمان تصرف شهر آودیوکا به آرامی در حال پیشروی هستند.

اوکراین در حال حاضر منتظر محموله‌ای از کمک‌های نظامی ایالات متحده است که به گفته مقامات برای مقابله با روسیه حیاتی است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد