Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@05:27:14 GMT

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه ماه مبارک رمضان 

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۱۶۵۷

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه ماه مبارک رمضان 

محمد مهدوی گفت:کانون معین شهید کریمی افشار در نظر دارد با حمایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد، مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه ماه مبارک رمضان را برگزار کند.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، گفت: کانون معین شهید کریمی افشار متشکل از قریب ۲۳ کانون فرهنگی هنری است که در سطح مساجد شهرستان عنبرآباد فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر کانون معین شهید کریمی افشار عنبرآباد اجرای برنامه های فرهنگی را در اولویت فعالیت های این کانون معین برشمرد و افزود: این کانون معین در نظر دارد با حمایت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه ماه مبارک رمضان را برگزار کند.


وی بیان کرد: به همین منظور علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست کتاب سه دقیقه در قیامت را تهیه و مطالعه کنند.


مهدوی ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد نسبت به تهیه این کتاب اقدام کنند.


مدیر کانون معین شهید کریمی افشار عنبرآباد اظهار کرد: به نفرات برتر کمک هزینه سفر به کربلای معلی، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگری اهدا می شود.


وی ابراز کرد: سعی داریم مسابقه بزرگ کتابخوانی سه دقیقه در قیامت را به صورت حضوری برگزار کنیم اما با توجه به شرایط موجود احتمال برگزاری مجازی آن بسیار زیاد است.



مهدوی در خاتمه عنوان کرد: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه فرهنگ مطالعه کتاب های حوزه دین و مذهب برگزار می‌شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت مسابقه کتابخوانی ماه رمضان کتابخوانی کتاب کانون معین شهید کریمی افشار مسابقه بزرگ کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: برنامه های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهند شد.

وی اظهارکرد: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم برخوردار، راه اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228344 برچسب‌ها سازمان تبلیغات اسلامی

دیگر خبرها

  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد