Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@07:04:58 GMT

اتفاق عجیب در انتخابی المپیک: کفش تفتیان را دزدیدند!

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۳۹۴۵

در جریان برگزاری نخستین دوره مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا که در شهر مشهد مقدس در حال برگزاري است، اتفاق عجیبی رخ داد.

به گزارش تابناک ورزشی،  در ماده دوی ۱۰۰متر این مسابقات، در حالی که حسن تفتیان دونده سرعت سرشناس ایرانی حضور داشت، یک دونده عراقی در فینال به مقام قهرمانی رسید که باعث تعجب همه تماشاگران و کارشناسان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما موضوع عجیب تر و البته تاسف برانگیز گم شدن کفش های مسابقه حسن تفتیان در مرحله بازرسی ورود به ورزشگاه بود! گویا این دونده سرشناس ایرانی که یکی از برترین های قاره آسیاست، کفش های مخصوص خود را در دستگاه ایکس ری ورودی می گذارد اما در لحظه تحویل فرد دیگری آن را برده و اعلام از سوی بلندگوی ورزشگاه هم برای پیداکردن آن نتیجه نمی دهد!

چک کردن دوربین های مداربسته برای پیداکردن فرد مظنون به این عمل زشت نیز تا لحظه آغاز مسابقه حاصلی نداشت تا تفتیان مجبور شود با کفش های قرضی از ورزشکاران مشهدی مسابقه دهد.

تفتیان پیش از این امتیاز لازم را برای حضور در المپیک توکیو کسب کرده است و با کسب ورودیه رقابت ها، در بازی های تابستانی ۲۰۲۰ شرکت خواهد داشت. اما وقوع این اتفاق تلخ، باعث ناراحتی مسوولان برگزاری مسابقات و مربیان ایرانی و ستاره پرسرعت کشورمان شد.

۴۰ امتیاز ورودی این تورنمنت برای المپیک توکیو را دونده عراقی به دست آورد و از این مساله بسیار خوشحال بود. برای حضور در المپیک ۲۰۰ امتیاز لازم است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی سایت غنی سازی نطنز حسن تفتیان دوی سرعت جام امام رضا اعمال ماه شعبان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی سایت غنی سازی نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!