Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمودی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با انتقاد از خرابی‌های مکرر دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: دستگاه سی تی اسکن یکی از نیازهای مبرم بیمارستان این شهر است.

وی افزود: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با توجه به شرایط خاص شهرستان صنعتی کنگان و مراجعات مکرر مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر و برخی شهرستان‌های استان فارس و هرمزگان به بیمارستان امام خمینی به عنوان قطب درمان چاره اندیشی اساسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کنگان تصریح کرد: در سه ماه گذشته و در شرایط دشوار کرونایی که نیاز به سی تی اسکن مبرم است این دومین بار است که این دستگاه دچار مشکل شده است.

محمودی اظهار داشت: حسب شهادت کارشناسان افزون بر ۱۰ سال از عمر این دستگاه گذشته و تعمیر دیگر جوابگو نیست.

وی گفت: تعمیرات به منزله تسکین موقت است و در شرایطی که جان مردم در خطر است نمی‌شود ساده از کنار این مسئله گذشت.

امام جمعه کنگان با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از خدمات بیمارستان مربوط به حوزه صنعت است بیان کرد: وزارت نفت و مجموعه صنعت با کمک به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دستگاه سی تی اسکن جدید و پیشرفته برای این قطب درمانی خریداری کنند.

محمودی تاکید کرد: زیبنده نیست شهرستانی که قلب تپنده انرژی اقتصادی کشور است مردمانش از امکانات مختلف از جمله درمان محروم و در مضیقه و مشقت باشند.

کد خبر 5186759

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان کنگان بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر امام جمعه کنگان بیمارستان امام خمینی محمود محمودی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات 1400 گرگان اردبیل هفته هنر انقلاب اسلامی وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا مجلس شورای اسلامی دستگاه سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن

سعید کریمی٬ معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یک سری از بیمارستان ها در سطح تهران اقدام به جمع آوری نماهای کامپوزیت خود کرده اند و در این خصوص اخطارهای جدی به مراکز درمانی داده شده است. 

او بیان کرد: یک ساختمان بیمارستان حضرت رسول تخریب شده است و به نظر می رسد ساختمان دیگر هم به دلیل ناایمن بودن تخریب شود. بیمارستان جایگزین برای مرکز درمانی حضرت رسول در نظر گرفته شده است. 

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: مراکز درمانی نیازمند به بازسازی ، با مقاوم سازی بیمارستان می توانند به قعالیت خودشان ادامه دهند. صدور پروانه های ۱۰۰ بیمارستان که پروانه خود را تمدید نکرده بودند٬ با سرعت و طبق قوانین در حال انجام است.

کریمی تاکید کرد: طبق قانون بیمه ها باید ظرف مدت دو هفته ۶۰ درصد از معوقات  خود را پرداخت و در عرض سه ماه باید به طور کامل تسویه کنند.

وی اضافه کرد: بیمارستان گاندی پرونده قضائی داشته؛ اما در زمینه پرونده فعالیتش در سامانه صدور پروانه بعد از ایمن سازی ساختمان درخواست فعالیت دوباره خود را به ثبت رسانده است.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهند که ۹ بیمارستان کلاس بی تشخیص داده شده اند که مراکز درمانی که قابلیت بازسازی دارند، با تخصیص بودجه لازم این کار برایشان انجام می شود و در غیر این صورت ساختمان بیمارستان جایگزین برای آن ها در نظر گرفته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • ماماها، زنان را به زایمان طبیعی تشویق کنند
  • زیرساخت های بیمارستان اعصاب و روان امام رضا(ع) کرمان ایجاد می شود
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • هوای رباط کریم تقریبا سالم است/خرابی دستگاه پایش آلودگی هوا
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • انجام موفق ۲ عمل اهدای عضو در مشهد به ۵ نفر زندگی دوباره بخشید
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن