Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، ک رئیس اتاق اصناف شهرستان ری، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعمال محدودیت در سطح شهرستان اظهار کرد: با توجه به تشدید محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا در شهرستان ری ۱۰ تیم بازرسی در دو شیفت بر فعالیت واحد‌های صنفی سطح شهرستان نظارت می‌کنند و تذکرات لازم را به صنوف متخلف اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت‌ها در حدود ۱۵۰۰ مورد تذکر در زمینه رعایت پروتکل‌ها و تعطیلی صنوف به‌جز صنوف گروه اول صادرشده و طرح تا پایان محدودیت‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا ادامه دارد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه افزود: در شهرستان ری صنوف گروه یک بدون محدودیت و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند و صنوف گروه ۲، ۳ و ۴ کمافی‌السابق نمی‌توانند فعالیتی انجام دهند و باید تعطیل باشند.

ستاره یادآور شد: ازآنجایی‌که مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا کلیه فعالیت صنوف گروه‌های ۲، ۳ و ۴ را ممنوع اعلام کرده لذا رعایت دقیق آن لازم و همکاری در این خصوص تکلیف قانونی کلیه متصدیان صنفی است و از تمام همکاران انتظار داریم در رعایت این موارد تمام اهتمام خود را به‌کارگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باوجود گلایه‌های اصناف از این طرح، ناگزیر به اجرای آن براساس مصوبه ستاد ملی کرونا هستیم اما ایجاد هرگونه محدودیت بدون حمایت مادی و یا معنوی از اصناف موجب افزایش هزینه سربار کسب‌وکار و زندگی برای آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس اتاق اصناف شهرستان ری ۳ و ۴ ممنوع گلایه های اصناف ۳ و ۴ ممنوع شهرستان ری صنوف گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد

محسن صیادی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد