Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:50:00 GMT

خبرهای کوتاه انتظامی کردستان

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۶۱۲۳

خبرهای کوتاه انتظامی کردستان

به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی استان کردستان روز یکشنبه اظهار داشت: کامیون حامل بیش از ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق طی یک عملیات هدفمند پلیسی در محور سقز به بانه توقیف شد.

سردار علی آزادی افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان سقز یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضایی کامیون مورد نظر در محور سقز به بانه متوقف و در بازرسی از آن ۱۶ هزارو ۴۰۰عدد کلاه تابستانی، ۴۸ دستگاه جاروبرقی و پنج دستگاه باند سینما خانگی ایستاده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به دستگیری یک نفر و معرفی وی به مراجع ذیصلاح، یادآور شد: کارشناسان ارزش این تعداد کالای قاچاق را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند

کشف چهار میلیارد ارزاق عمومی احتکار شده در سقز

سردار آزادی همچنین از کشف ارزاق عمومی احتکار شده توسط پلیس آگاهی سقز به ارزش چهار میلیارد ریال خبر داد.

وی گفت: در پی کسب خبری از معتمدین محلی در خصوص احتکار ارزاق عمومی در انباری در داخل  شهر سقز ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت .

سردار آزادی افزود: پس از تکمیل تحقیقات پلیس و تایید صحت خبر، ماموران پلیس آگاهی سقز به همراه عوامل اداره صنعت،  معدن و تجارت  و سازمان تعزیرات حکومتی با هماهنگی قضایی به محل عزیمت و از انبار فوق بازرسی شد که تعداد چهار هزارو ۱۳کیلوگرم روغن نباتی جامد، ۲هزارو ۱۱۴ لیتر روغن مایع ، ۵۴۰ کیلوگرم برنج خارجی و ۳۲۸ کیلو گرم چای خارجی احتکار شده کشف  شد .

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه انبار مذکور با هماهنگی مقام قضایی و اداره تعزیرات حکومتی پلمب شد تاکید کرد: مبارزه با اخلالگران اقتصادی و شناسایی محتکران کالاهای اساسی مردم و اخلالگران بازار و شناسایی محل های دپو و احتکار کالا  به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

 هشت تن سبوس گندم قاچاق در مریوان کشف شد

 فرمانده انتظامی مریوان از توقیف یک دستگاه خودرو کامیون و کشف هشت تن سبوس گندم قاچاق دراین شهرستان خبر داد .

سرهنگ کامبیز رستم نیا اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و دریافت خبری مبنی بر انتقال سبوس قاچاق به شهرستان همجوار ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس توانستند با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک دستگاه کامیون آمیکو ۱۰ تُن که حامل این محموله بود را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی مریوان ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران پلیس در خروجی این شهرستان به سمت سقز این کامیون را متوقف و هشت تن سبوس قاچاق فاقد هر گونه اسناد و مدارک را از آن کشف کردند.

این مقام با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله توسط کارشناسان بیش از ۴۰۰ میلیون  ریال تعیین شده است گفت: در این راستا دو  متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 بیش از ۳۲ تن کود شیمیایی قاچاق در بیجار کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: بیش از ۳۲ تن کود شیمیایی قاچاق در یکی از انبارهای شهرستان بیجار به ارزش بیش از سه میلیارد ریال کشف شد.

سردار رسول برزویی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پدیده شوم احتکار و با اشراف اطلاعات مبنی بر احتکار مقادیر قابل توجهی کود شیمیایی قاچاق در یکی از انبارهای شهرستان بیجار مورد رسیدگی ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی دقیق انبار به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند، در بازرسی ۳۲هزارو ۵۰۰ کیلو گرم انواع کود شیمیایی احتکار شده ، کشف کنند، افزود: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی موارد کشف شده را بیش از سه میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان یادآور شد: عامل احتکار کود شیمیایی، قصد توزیع خارج از شبکه کودهای شیمیایی را داشت که با تلاش ماموران شهرستان بیجار دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

برچسب‌ها کردستان فرماندهی نیروی انتظامی کردستان کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان فرماندهی نیروی انتظامی کردستان کالای قاچاق کردستان فرماندهی نیروی انتظامی کردستان کالای قاچاق انتظامی اخبار کنکور فرمانده انتظامی استان کردستان ماموران پلیس میلیارد ریال کود شیمیایی احتکار شده کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان  گفت: ماموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر در گشت زنی هدفمند خود به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد که کارشناسان ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ عرب تصریح کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه، راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میامی هم از کشف هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند  خبر داد.
سرهنگ حسین عجم  افزود : در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سمند مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست داد
وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد. ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و بی توجه راننده به هشدار‌های پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب ابه لاستیک وسیله نقلیه فراری شلیک  کردند.
راننده که اهل و ساکن یکی از استان‌های شرقی کشور  است دستگیر شد و از  خودروی وی هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی