Web Analytics Made Easy - Statcounter

داستان لغزش های اتلتیکو مادرید در مقطع پایانی فصل دیگر تکراری شده است.

اتلتیکو مادرید در شبی که خیلی زود از میزبان خود پیش افتاد، در نهایت نتوانست نتیجه را حفظ کند و با کسب تساوی، 67 امتیازی شد و یک هفته دیگر صدرنشینی خود را تمدید کرد اما اختلاف با تیم دوم و سوم جدول به حداقل رسید. در این میان مصدومیت ژائو فلیکس و تریپیر کام سیمئونه را تلخ تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بازی رئال بتیس - اتلتیکو مادرید تاریخ برگزاری: یکشنبه | 22 فروردین 1400 زمان برگزاری: ساعت 23:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه بنیتو ویامارین گلزنان: یانیک کاراسکو ('5) | کریستین تیو ('20) داور بازی:آقای گیلرمو کوادرا فرناندز

اتلتیکو مادرید در حالیکه با توجه به شکست شب گذشته بارسلونا، فرصت افزایش اختلاف تا 3 امتیاز را در صدر جدول داشت، اما در نهایت برای دومین هفته متوالی برابر یک تیم از منطقه سویل لغزید تا در پنج بازی اخیر خود (در تمامی رقابت ها) تنها یک پیروزی کسب کرده باشد.

مصدومیت ژائو فلیکس در دقیقه '48 و مصدومیت کایرن تریپیر در دقیقه '78 کام آنها را برای ادامه رقابت ها تلخ تر و سخت تر کرد. بتیس هم با این تساوی 47 امتیازی شد و به رده ششم رسید.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

 

اخبار داغ 

بازداشت نوعروس خائن هنگام همخوابی با دوست صمیمی شوهرش برترین های قرن با رحمان رضایی: مدافع خوب برای دروازه بانش جان می دهد، من هم جانم را برای حجازی می دهم! ادامه مشکلات سرخپوشان در هند؛ AFC مخالف حضور آشپز ایرانی در هتل محل اقامت پرسپولیس! روز خوب آزادکاران ایرانی در قزاقستان؛ کشتی آزاد ایران با تیم کامل به المپیک می رود انقلاب کوین دی بروین؛ دیتا آنالیز، بازار ایجنت ها را کساد می کند؟ چرا کریستیانو رونالدو پیراهن یوونتوس را زمین انداخت؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)

مصاحبه جذاب توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ پس از تساوی خانگی این تیم مقابل رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دانلود (35.7MB)

دیگر خبرها

  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)
  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲