Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@06:39:07 GMT

عوامل حمله به پاسگاه کورین دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۸۲۳۳

عوامل حمله به پاسگاه کورین دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین٬ سردار حسین اشتری عصر دیروز (یکشنبه 22 فروردین 1400) در دیدار با خانواده شهید مجید رجایی اظهار داشت: نیروی انتظامی با هر گونه اختلال و برهم زدن نظم عمومی به شدت و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی افزود: به حول و قوه الهی و با هوشیاری پلیس، تمام عوامل حمله به پاسگاه کورین و شهادت شهید مجید رجایی دستگیر و برای طی مراحل دادرسی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت ایران اسلامی مدیون خون شهدای سرافرازی است که با اقتدار جان خود را در کف دست نهاده و از آرمان‌های این نظام دفاع می‌کنند.

شهید مجید رجایی از افسران نیروی انتظامی و از اهالی شهرستان فاروج بود که در درگیری با اشرار مسلح در پاسگاهی در زاهدان پس از دفاع از پرچم مقدس یا رسول‌الله با تیر مستقیم اشرار به درجه رفیع شهادت نایل شد.

سفر یک روزه فرمانده پلیس کشور به منظور بازدید از وضعیت انتظامی خراسان شمالی و تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی استان خراسان شمالی انجام شده است.

منبع: تسنیم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پاسگاه کورین مجید رجایی اشرار مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران