Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت کرونا گیلان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترددی در شهرهای قرمز و نارنجی مطابق با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ، از تعطیلی اصناف و پلمب واحدهای صنفی متخلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمود قاسم نژاد در گفت وگویی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی محدودیت‌های کرونایی در استان به مدت ۱۰ روز اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها برای شهرهای قرمز و نارنجی و برای اصناف اجرایی می‌شود، افزود: ادارات در شهرهای قرمز و نارنجی نیز با کاهش تعداد کارکنان ارائه خدمات خواهند داد و این موضوع از طریق استانداری به همه سازمان‌ها و نهادها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان همچنین با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترددی در شهرهای قرمز و نارنجی گفت: تردد پلاک‌های غیر بومی در این شهرها با جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه خودروها در شهرهای زرد و آبی هم نمی‌توانند به این مناطق تردد کنند، اضافه کرد: با توجه به تعطیلی اصناف طی ۱۰ روز آینده بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، اقدامات و بسته‌ها حمایتی برای آنها پیش بینی شده است.

قاسم نژاد با اشاره به تمدید بازپرداخت تسهیلات دریافت شده از سوی اصناف تا پایان شهریورماه امسال گفت: همچنین ستاد ملی کرونا مصوب کرد تا به خانوارهایی که کمک‌های حمایتی دریافت می‌کردند بسته های معیشتی برای ایام ماه مبارک رمضان داده می‌شود.

وی با تأکید بر رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی مردم با دقت و جدیت بیشتر افزود: تصمیماتی نیز در این زمینه اتخاذ شده که اتاق‌های اصناف، ادارات صمت و بهداشت و درمان در استان نسبت به اجرای آنها، نظارت‌های لازم را انجام خواهند داد.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان از شهروندان خواست با رعایت دستور العمل های بهداشتی، فاصله اجتماعی، زدن ماسک، پرهیز از ترددهای غیر ضرور و حضور در دورهمی ها همکاری و مشارکت لازم را با مسئولان، کادر درمان و پرستاران برای کاهش آمارهای کرونایی انجام دهند.

قاسم نژاد ادامه داد: اصنافی که از محدودیت‌های پیش بینی شده تخلف کنند، واحد صنفی آنها برای ۱۵ روز پلمب خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در استانها شهرهای قرمز و نارنجی اعمال محدودیت های ترددی پلمب واحدهای صنفی متخلف شهرهای قرمز و نارنجی محدودیت ها ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد کردلو گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

کد خبر 6089531

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد