Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: دانشگاه فرهنگیان رشته‌های مرتبط با توان بخشی را ندارد و می‌توان از ظرفیت دانشگاه‌های وزارت بهداشت و بهزیستی استفاده کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سید جواد حسینی در دیدار با خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان، خواستار «ارائه آموزش‌های حوزه تلفیقی فراگیر» به تمام دانشجومعلمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در این نشست که در محل دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به این که دانشگاه فرهنگیان رشته‌های مرتبط با توان‌بخشی را ندارد می‌توان پس از پذیرش دانشجو معلم در حوزه توان‌بخشی از ظرفیت دانشگاه‌های وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی برای ارائه دروس تخصصی به این دانشجویان استفاده کرد.

وی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان را یکی از برنامه‌های اصلی سازمان آموزش و پرورش استثنایی دانست و گفت: از ظرفیت دانشجو معلمان به‌ویژه دانشجو معلمان حوزه استثنایی و روان‌شناسی، می‌توان در برنامه «سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان» استفاده کرد.

در این نشست مقرر شد موارد مشترک همکاری بین سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی و دانشگاه فرهنگیان در قالب یک تفاهم‌نامه به امضای طرفین برسد.

فرسودگی فجیع ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان/ دانشجومعلمان دست به دامان موسسات کنکور شدند!اعتراض فارغ‌التحصیلان دانشسراها به اضافه خدمت/آموزش‌وپرورش: رأی دیوان عدالت است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سازمان آموزش و پرورش استثنایی دانشگاه فرهنگیان معلمان سازمان بهزیستی سازمان آموزش و پرورش استثنایی دانشگاه فرهنگیان معلمان دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: این استان رتبه دوم نخبگان انتخابی در دانشگاه فرهنگیان را در کشور دارد و پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان حائز رتبه‌های تک رقمی و بالای کنکور هستند.   حبیب‌الله تقی‌پور ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان، تنها دانشگاهی است که رئیس جمهور جزو هیئت امنای آن است و با ۹۸ پردیس و ۱۰۰ هزار دانشجو به عنوان بزرگترین دانشگاه کشور محسوب می‌شود که مورد توجه رهبری نیز هست.    تقی‌پور ادامه داد: باعث افتخار است که دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، ۱۰ درصد دانشجویان و اعضای هیئت علمی را به خود اختصاص داده و ۴۵ هزار دانشجو در آن به شیوه‌های مختلف در حال تربیت هستند.   وی گفت: تا چهار سال آینده نیاز‌های آموزش و پرورش به صورت ثابت از طرف این دانشگاه تأمین می‌شود، همچنین متعهد شده‌ایم نیاز‌های متغیر آموزش و پرورش در حوزه کمبود معلم را در هر لحظه با دانشجویان فعال خود تأمین کنیم و بر این اساس، پارسال دو هزار دانشجو را به کلاس‌های درس فرستادیم.   وی با اشاره به افتخارات دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، گفت: هفته گذشته دانشگاه فرهنگیان با کسب ۱۶ شاخص معتبر دانشگاهی، به عنوان دومین دانشگاه مورد پذیرش وزارت علوم با ساختار و اعضای علمی به صورت مستقل معرفی شد.   تقی‌پور ادامه داد: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی برای توسعه دانشگاه فرهنگیان با قدمت ۱۰۰ ساله، انجام شده که از آن جمله می‌توان به افزایش ظرفیت اسکان و فضای خوابگاهی دانشجویان اشاره کرد که با افزایش پنج فضای خوابگاهی، میزان ظرفیت سکونت خوابگاهی دانشجویان بهتر شده و دانشجویان در فضای خوابگاهی به آرامش بهتری دست یافته‌اند.   مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی یادآوری کرد: آزمون دانشگاه فرهنگیان مستقل شده و از یک میلیون و ۱۰۰ هزار داوطلب دانشگاه، تعداد ۶۸۰ هزار نفر در آزمون دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده‌اند که این افتخاری برای انتخاب معلمان شایسته در آینده آموزش و پرورش کشور است.

دیگر خبرها

  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی