Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:12:01 GMT

قراداد تأمین آب شرب شهر کرمان به زودی عملیاتی می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۵۹۹۴۶

قراداد تأمین آب شرب شهر کرمان به زودی عملیاتی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی صبح دوشنبه در نشست مشترک مدیرعامل انتقال آب خلیج فارس، مدیر شرکت گل گهر، رئیس هیأت مدیره شرکت مس با وی در خصوص مسائل مربوط به تأمین آب شهرستان کرمان، ضمن تشکر از تلاش و زحمات دست اندرکاران حوزه انتقال آب گفت: با توجه به تنش آبی شدید، نیاز واحدهای صنعتی و همچنین بخشی از تعهدات مربوط به شرکت انتقال آب خلیج فارس در مورد آب آشامیدنی؛ قرارداد تأمین آب شهر کرمان و واحدهای صنعتی خلیج فارس با حضور استاندار کرمان عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه استاندار کرمان در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام داده و به زودی موضوع عقد قرارداد با شرکت‌ها با حضور علی زینی وند در روزهای آینده نهایی می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به برگزاری این نشست و هماهنگی‌های انجام شده بتوانیم هر چه سریع‌تر خبرهای خوبی را در خصوص تأمین آب آشامیدنی و صنعت به مردم از تخصیص سهمیه آب خلیج فارس به کرمان انجام بدهیم.

پورابراهیمی همچنین اعلام کرد: مذاکرات انجام شده با شرکت انتقال آب خلیج فارس به جز تخصیص آب به بخش شرب و صنعت برای شهر کرمان، امکان انجام عملیات اجرایی مسیر تکمیل خط انتقال آب به شهرستان کرمان را در توافق نهایی کرده است.

مدیرعامل شرکت تأمین و انتقال آب خلیج فارس نیز از تلاش‌های پورابراهیمی در راستای کمک به تأمین منابع مالی پروژه انتقال آب تقدیر کرد و افزود: تأمین مالی ۲ هزار میلیارد تومان تأمین مالی در سال ۹۶ و ۹۷ از طریق تشکیل سندیکا و از طریق کمیسیون اقتصادی برای اجرای طرح انتقال آب، بزرگترین کمک برای اجرایی شدن این پروژه مهم ملی در استان و کشور بود.

مدیرعامل شرکت تأمین و انتقال آب خلیج فارس تصریح کرد: ظرفیت انتقال آب در فاز اول و دوم به جز نیاز واحدهای صنعتی شرکت‌های ملی مس، گل گهر، چادرملو سایر نیازها در حوزه‌های صنعتی و موارد دیگر را نیز می‌تواند پوشش دهد.

وی اظهار داشت: میزان تولید و انتقال آب شیرین در فاز اول و دوم پاسخگوی نیاز وضعیت موجود و طرح‌های توسعه‌ای ۲۰ ساله آینده شرکت‌های صنعتی مس و گلگهر خواهد بود و در کنار تأمین آن میزان مازاد آن امکان تخحصیص از طریق ایجاد بازار آب برای واحدهای صنعتی امکان انتقال به سایر موارد خواهد بود.

وی گفت: با توجه به مسیر خط انتقال آب به زودی برنامه فاز دوم که افزایش تولید آب شیرین و انتقال آن به کرمان، یزد و هرمزگان در دستور کار شرکت تأمین اب خلیج فارس قرار دارد.

کد خبر 5187092

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا پورابراهیمی مجمع نمایندگان استان کرمان انتقال آب ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا گرگان اردبیل انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا هفته هنر انقلاب اسلامی انتقال آب خلیج فارس واحدهای صنعتی تأمین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۵۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه استقلال به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و انتخاب نماینده ویژه توسط این شرکت برای حضور در هیئت مدیره آبی‌ها این احتمال را به وجود آورد که شاید علی خطیر هم از مدیرعاملی این باشگاه برود، اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

علی خطیر که در ابتدای فصل مدیریت باشگاه استقلال را در دست گرفته، امسال با چالش‌های زیادی مواجه بوده، اما کارش را ادامه داده و در حال حاضر نیز در راس مدیریت صدرنشین لیگ برتر است.

علی عسگری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، امروز در نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام، تاکید کرد که علی خطیر به کارش در مدیرعاملی این باشگاه ادامه خواهد داد و حداقل تا یک ماه و نیم آینده (پایان فصل) تغییری اتفاق نمی‌افتد.

تغییرات در هیئت مدیره باشگاه استقلال پس از واگذاری سهام آبی‌ها نیز به این زودی اتفاق نمی‌افتد و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تا پس از پایان فصل چنین کاری را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد