Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اعلام اینکه تسهیلات ۲۰ هزار و ۱۳ واحد در بافت فرسوده به متقاضیان برای نوسازی واحد‌ها پرداخت شده است رقم این تسهیلات را هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان برشمرد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن علمداری تازه‌ترین وضعیت پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده را با اعلام اینکه ارایه تسهیلات در بافت فرسوده از سال ۹۸ بر اساس قرارداد عاملیت انجام شده است، از پرداخت تسهیلات بافت فرسوده به۲۰ هزار و ۱۳ واحد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علمداری گفت: مبلغ قرارداد منعقد شده با مالکان بافت‌های فرسوده هزار و ۳۷۰ میلیاردتومان است.

عضو هیات‌ مدیره بانک‌ مسکن همچنین از افزایش تسهیلات در بافت فرسوده برای سازندگانی که فناوری نوین ساخت را رعایت می‌کنند، خبر داد و افزود: سال گذشته رقم پرداخت تسهیلات در بافت‌های فرسوده برای سازندگانی که فناوری نوین را رعایت کنند ۲۵۰ میلیون تومان بود که هم‌اکنون این رقم به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی یادآور شد: بانک مسکن طبق سیاست‌هایی که ابلاغ شده است در تهران و کلانشهر‌ها تا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بافت فرسوده و در سایر شهر‌ها ۴۰ میلیون تومان را با سود ۹ درصد، پرداخت می‌کند و بقیه تسهیلات باید توسط متقاضیان با سود ۱۸ درصد، پرداخت شود.   بیشتر بخوانید: ساماندهی ۸ هزار خانوار ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی چابهار در دستور کار

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن راه وشهرسازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسکن راه وشهرسازی تسهیلات در بافت پرداخت تسهیلات بافت فرسوده میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: تسهیلات به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با نرخ پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیان نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور