Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@21:33:44 GMT

تدارک گسترده شبکه فارس برای ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۷۷۴

تدارک گسترده شبکه فارس برای ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در ماه مبارک رمضان، در رادیو فارس برنامه "نسیم سحر" ویژه سحرهای رمضان ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد شامل سخنرانی کارشناس مذهبی، ائمه جمعه شهرستانها، تفسیر دعای ابوحمزه، حکایات عرفاتی و اخلاقی، احکام رمضان، پخش دعای سحر و اذان و ادعیه  زنده روی آنتن می رود.

برنامه" بهاردلها "هم ویژه افطار هر روز ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه زنده پخش می شود که این برنامه شامل بخش هایی از جمله رمضان در استان فارس،گزارش،کارشناس مذهبی، مسابقه، بسته تغذیه و سلامت، نکاتی از نهج البلاغه، تلفن و پیام مردمی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش ترتیل قرآن کریم هر روز یک جزء ساعت ۵ و ۱۵ دقیقه بامداد و ساعت ۱۵ ، سخنرانی کارشناسان مذهبی ساعت ۶ و ۲۵ دقیقه هر روز و ۲۰ و ۳۰ دقیقه هر شب ، برنامه "نوبت دکتر" هر روز ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه با توصیه های بهداشتی ویژه رمضان از رادیو فارس پخش می شود.

پخش دعای شریف افتتاح  ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه هر شب و برنامه "لحظه دیدار"  هر روز ویژه افطار ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه از دیگر برنامه های رادیو فارس در ایام ماه مبارک رمضان است. برنامه "روشنا" ویژه مباحث اخلاقی ماه مبارک رمضان۲۳:۳۰ ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می رود .

برنامه "دل‌آهنگ " ویژه پخش موسیقی و ترانه های عرفانی و رمضانی هر روز ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه و بازپخش ساعت ۲۳ و برنامه "نمایش شب" هر شب، ساعت ۲۲:۳۰ ویژه رمضان با محوریت موضوعات اخلاقی و "شرح خاک و کیمیا" هر سحر ساعت ۲ و ۳۵ دقیقه ویژه حکایات و داستانهای  زندگی علما و عرفا از دیگر برنامه های رادیو فارس در ایام ماه ضیافت الهی است.

در حوزه سیما هم ویژه برنامه" معاشران "برای سحرگاهان ماه رمضان ساعت ۳ و ۱۵ دقیقه هر بامداد ، برنامه "مهمونی" ویژه افطار ساعت ۱۹ هر شب بصورت زنده، ویژه برنامه" شب های قدر" ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده و ویژه برنامه" روز قدس "ساعت ۹ به صورت زنده و جزءخوانی قرآن کریم ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه هر روز به صورت زنده از مهمترین برنامه ها در ایام ماه مبارک رمضان است .

برنامه های روتین میزگرد "سلامت باشید" ساعت ۱۸ روزهای زوج ، برنامه معارفی "تا ملکوت" ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه هر روز، برنامه "طعم جوانی" ساعت ۱۷ روزهای زوج با موضوع جوانان و تولید موشن گرافی از بیانات بزرگان اسلام نیز از دیگر برنامه های سیمای شبکه فارس است که به موضوع رمضان در ایام ماه ضیافت الهی می پردازد .

در حوزه خبر نیز گزارش های آغاز ماه مبارک رمضان، کاتبان وحی، حافظان قرآن کریم، شهادت حضرت علی (علیه السلام)، جشن های گلریزان برای ترویج فرهنگ عفو و بخشش و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام)، شب های قدر و شهدای فارس در عملیات رمضان از مهمترین گزارش های در نظر گرفته شده برای ماه مبارک رمضان است.

در حوزه فضای مجازی هم صفحه ویژه رمضان در وب سایت فارس،  بازتولید و انتشار دعای سحر با تصاویر استان، بازتولید و انتشار دعای روز، برگزاری پویش از عرش تا فرش با محوریت دعا و نذورات از مهمترین برنامه های ایام ماه مبارک رمضان است .

انتهای پیا/س

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی صدا و سیمای فارس ویژه برنامه ماه رمضان ادعیه ماه مبارک رمضان ایام ماه رادیو فارس ۳۵ دقیقه ۳۰ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه

برنامه پخش زنده مسابقات ورزشی امروز دوشنبه هفدهم اردیبهشت پر از بازی‌های فوتبال لیگ برتر ایران است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ امروز کنتاکتور شبکه های سه ، ورزش و سیمای استانی با بازی‌های حساس فوتبال پر است. نگاهی به جدول پخش بازی‌ها بیندازیم.

 

 فینال جام جهانی تفنگ 10 متر مردان

 شبکه ورزش / ساعت 09:00

 

 لیگ برتر هندبال

گیتی پسند - شهید شاملی

شبکه ورزش / ساعت 15:15

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

پیکان - آلومینیوم

 شبکه ورزش / ساعت 17

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

سپاهان - استقلال خوزستان

شبکه استاتی / ساعت 18:10

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

نساجی - پرسپولیس

 شبکه سه / ساعت 18:15

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

فولاد - تراکتور

شبکه ورزش / ساعت 19:30

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر

ملوان - هوادار / ساعت 19:30

شبکه استانی 

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

 نفت آبادان - مس رفسنجان / ساعت 19:30

شبکه استانی

 

 هفته بیست و ششم لیگ برتر

استقلال - ذوب آهن اصفهان 

 شبکه سه / ساعت 20:30

 

 هفته سی و پنجم سری A 

اودینزه - ناپولی / ساعت 22:15

 

هفته سی و ششم لیگ جزیره 

کریستال پالاس - منچستر یونایتد

شبکه ورزش / ساعت 22:30

 

 

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت