Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:32:56 GMT

انتخاب رشته آزمون دستیاری فوق تخصصی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۰۸۶۴

محل سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی از امروز ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز شد.

به گزارش مهر، نتایج سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و داوطلبان بر اساس کارنامه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته - محل اقدام کنند.

تمامی افراد شرکت کننده در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی رشته‌های بالینی باید در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ با وارد کردن کد رهگیری و ورود به پرونده ثبت نامی خود، با در نظر گرفتن جدول ظرفیت پذیرش دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم و جدول ظرفیت نهایی پذیرش دستیار فوق تخصصی نسبت به انتخاب اولویت‌های محل تحصیل خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس جدول ظرفیت پذیرش دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم میزان ۳۴۰ نفر اعلام نیاز دانشگاه های علوم پزشکی در رشته های مختلف دستیاری فوق تخصصی درنظر گرفته شده است.

سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی در روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه ۹۹ برگزار شد و ۶۵۹ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده بودند و ۵۳۴ نفر در آزمون شرکت کردند. این دوره از آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی به صورت الکترونیک در دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری آزمون برگزار شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی سایت غنی سازی نطنز انتخاب رشته فوق تخصصی اعمال ماه شعبان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی سایت غنی سازی نطنز دستیاری فوق تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با رقابت ۱۲ هزار و ۳۵۸ داوطلب، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

 کلید آزمون در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود و از ۸ صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت داوطلبان فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت