Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@03:35:28 GMT

فوتی های ناشی از کرونا در ایلام به ۶۹۰ رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۳۶۶۷

فوتی های ناشی از کرونا در ایلام به ۶۹۰ رسید

دکتر محمد کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۱ شهرستان ایلام، آبدانان، دره شهر، چوار، دهلران، بدره، چرداول، مهران، ایوان و سیروان در وضعیت قرمز و تنها شهرستان هلیلان و ملکشاهی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی افزود: روند بستری و ابتلا در استان افزایشی و بدنبال آن میزان فوتی ها نیز در حال بالا رفتن است و لزوم افزایش رعایت پروتکل ها و در خانه ماندن را بیش از پیش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه ایلام علوم پزشکی ایلام یادآور شد: ۲۳۱ ابتلا جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شده و مجموع مبتلایان به ۳۱ هزار و ۴۷۶ نفر افزایش یافته است.

دکتر کریمیان گفت: ۶۷ بیمار جدید نیز در مراکز درمانی استان بستری شدند و مجموع بستری ها به ۲۲۹ نفر رسیده است و در صورت ادامه با کمبود تخت مواجه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: وضعیت ابتلا و بستری ها در آبدانان همچنان نگران کننده است و ۱۰ مورد از بستری های امروز مربوط به این شهرستان است.

دکتر کریمیان تاکید کرد: از بستری های جدید ۱۵ مورد مربوط به ایلام، ۱۲ مورد دهلران، ۹ مورد چرداول، ۶ مورد سیروان، پنج مورد ایوان، چهار مورد بدره و مهران و هلیلان هر کدام یک مورد است.

وی با بیان اینکه تعداد بهیودیافتگان کرونا در استان ۲۷ هزار و ۹۱۸ نفر است، گفت: کاهش تردد، عدم تجمع و در خانه ماندن از عوامل اصلی پیشگیری از ابتلا به کرونا است.

برچسب‌ها کرونا ایلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ایلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کرونا ایلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور بستری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد

فاتحی نیا مدیر کل دامپزشکی استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز گفت: در سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مواجه بودیم که ناشی از اقدامات پیشگیرانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بود.

وی افزود: سال گذشته برای پیشگیری از بیماری هاری به عنوان بیماری مشترک بین انسان و حیوان بیش از هشت هزار قلاده سگ صاحب دار واکسینه شده اند.

مدیرکل دامپزشکی استان بیماری تب کریمه کنگو را یکی از بیماری‌های بسیار خطرناک دانست و بر مصرف گوشت لیبل دار و خرید از فروشگاه‌ها و قصابی‌های مجاز تاکید کرد.

فاتحی نیا همچنین از افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید شبکه دامپزشکی مهریز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان دامپزشکی مهریز با تلاش دو ساله به مراحل پایانی ساخت رسیده و با زیربنای ۲۸۰ متر تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۷ دلیل که باید انار بخورید
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا