Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:29:17 GMT

توزیع ۲۷ هزار کیلو گرم کالای اساسی و تنظیم بازار در مهریز

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۱۴۳

توزیع ۲۷ هزار کیلو گرم کالای اساسی و تنظیم بازار در مهریز

محمود اکبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این‌که در راستای رفاه حال روستائیان در سال گذشته بیش از  ۲۷ هزار کیلوگرم کالاهای تنظیم بازار شامل برنج، مرغ، تخم مرغ، روغن، قند، شکر و میوه شب عید توزیع شده است، اظهار کرد: در سال گذشته دو هزار و ۵۰۰ کیلوگرم قند، شش هزار و ۳۰۰ کیلوگرم شکر، پنج هزارو ۷۰۰کیلوگرم برنج، ۴۲۰ لیتر روغن، یک هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ و سه هزار و ۲۶۱کیلوگرم تخم مرغ، توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در نوروز امسال هم ۱۳ هزار و ۵۰۰کیلو گرم میوه تنظیم بازار (سیب و پرتقال) به ارزش دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توزیع شده است، افزود:  انواع کالاهای دیگر مورد نیاز به ارزش ۶۵ میلیارد ریال در فروشگاه‌های مصرف تعاونی های روستایی توزیع می‌شود.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان مهریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: میزان ۲۵هزار و ۸۲۶ تن انواع نهاده ‏های دامی با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان مهریز درسطح این  شهرستان توزیع شد.

 اکبری تصریح کرد: شبکه تعاون روستایی و کشاورزی شهرستان در سال گذشته بیش از ۲۵ هزار و ۸۲۶ تن انواع نهاده های دامی شامل سبوس، جو، ذرت دانه ای، کنجاله پنبه، سویا و ... خرید داری کرده و بین اعضا شرکت تعاونی و تولیدکنندگان توزیع کرده است.

وی به عملکرد دو ایستگاه جمع آوری شیر در شهرستان مهریز اشاره کرد و گفت: این شبکه ۱۱ هزار ۹۳۳ تن شیر تولیده و میان شهروندان توزیع کرده است. 

اکبری در ادامه به تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در سطح شهرستان  نیز اشاره داشت و تصریح کرد: شبکه تعاون روستایی و کشاورزی شهرستان مهریز در سال گذشته بیش از ۱۳۳۰ تن انواع کود شیمیایی، ریز مغذی،  آلی و زیستی به میزان ۱۵.۵ تن انواع بذور اصلاح شده گندم، جو و  ۱۸ هزار لیتر انواع سموم، قارچ کش، علف کش، حشره کش، صابون، روغن ولک در بخش کشاورزی شهرستان توزیع کرده است. 

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

کلیدواژه: محمود اکبری مهریز تعاون روستایی و كشاورزي استان یزد کشاورزی شهرستان شهرستان مهریز سال گذشته تن انواع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مهرداد فولاد از امحاء ۲۰۰ کیلو گرم گوشت منجمد فاسد شده در شهرستان آمل خبر داد.

وی افزود: طی بازدید مشترک جهاد کشاورزی و دامپزشکی از محل دپوی گوشت منجمد در یکی از سردخانه‌های این شهرستان و مشاهده ۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد شده، بلافاصله امحای آن در دستور کار قرار گرفت و با رعایت ضوابط اصولی از چرخه مصرف خارج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل تصریح کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر روند توزیع اقلام اساسی تنظیم بازاری توسط کارشناسان تنظیم بازار و صنایع این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار