Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:30:05 GMT

پد بالگرد آزاد راه تهران-شمال افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۴۷۲۸

پد بالگرد آزاد راه تهران-شمال افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، مدیر عامل و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران، مدیر کل بحران استانداری تهران و دیگر مسئولان، پد بالگرد آزاد راه تهران-شمال افتتاح شد.

ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن قدردانی از همکاری تمامی نهادهایی که در احداث این پد بالگرد دخیل بودند، اظهار کرد: پد های بالگرد آزاد راه تهران-شمال در کنار پایگاه امداد و نجات این آزاد راه برای امداد رسانی به حوادث احتمالی یکی از افتخارات مشترک جمعیت هلال احمر و حوزه‌های دخیل در سفر ایمن هموطنان خواهد بود و می‌تواند در کشور الگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با افتتاح این پد و دو پد اضطراری دیگر در آزاد راه تهران-شمال، در ارائه خدمات امداد هوایی به هموطنان تسریع خواهد شد و حتی می‌توان در مواقع بحرانی نیز به روستاهای نزدیک آزاد راه تهران- شمال خدمات امدادی ارائه کرد.

تاجیک نوری گفت: با افتتاح این پد ها امداد و خدمت رسانی در این آزاد راه با همکاری اورژانس، پلیس راه، راهداری و … با قدرت بیشتری نسبت به قبل انجام خواهد شد تا هموطنان با ایمنی و آرامش خاطر بیشتری بتوانند به سفرهای خود بپردازند.

در ادامه مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ضمن تقدیر از همکاری دستگاه‌های خدمت رسان به هموطنان در حوزه سفر، به ویژه پلیس راه، گفت: از پیگیری‌های مدیر عامل و همکارانمان در حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران جهت آماده شدن پدهای بالگرد آزاد راه تهران- شمال قدر دانی می‌کنیم و باعث افتخار است که با بکارگیری این این پد ها، سرعت و کیفیت امداد رسانی به حوادث و سوانح احتمالی در این آزادراه کاهش قابل توجهی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر و بالاخص در جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های امداد رسان، به بسترسازی و توسعه ناوگان امداد هوایی به دلیل تأثیر بسزای آن در امدادرسانی سریع به هموطنان در حوادث و سوانح، توجه ویژه ای شده است که امیدوارم بزودی با همکاری مسئولان امر، هر روز باعث پیشرفت و افزایش ناوگان و تجهیزات و زیر ساخت‌های امدادرسانی همچون پد بالگرد برای جلب رضایت هموطنان مان باشیم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پایان این مراسم اضافه کرد: این پد بالگرد کمتر از یکسال و با همکاری وزارت راه، شرکت‌های سازنده و بهره بردار آزاد راه تهران-شمال و جمعیت هلال احمر آماده و عملیاتی شد که در همین جا جای دارد از تمامی دست اندرکاران آن کمال تشکر را داشته باشم.

بنا بر این گزارش، آزاد راه تهران-شمال، از این پس دارای یک پد اصلی و دو پد اضطراری برای فرود بالگرد خواهد بود.

کد خبر 5187453

منبع: مهر

کلیدواژه: بالگرد سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر استان تهران ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات 1400 گرگان اردبیل ماه مبارك رمضان مجلس شورای اسلامی وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا امداد و نجات جمعیت هلال احمر آزاد راه تهران شمال پد بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل