Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@06:41:06 GMT

97 درصد از مردم استان صاحب کارت ملی هوشمند هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۶۲۱۰

97 درصد از مردم استان صاحب کارت ملی هوشمند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار مدیرکل و معاون ثبت احوال استان اصفهان اظهار داشت: در سال‌های اخیر اداره کل ثبت احوال استان اصفهان جزء اداراتی است که همکاری خوبی در میان کارمندان این اداره موج می‌زند و مشخص است که برای برطرف کردن نیاز مردم و ارائه خدمت به مردم صادقانه تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه اصفهان افزود: امام سجاد در دعای هشتم صحیفه سجادیه از برخی آسیب‌ها به خدا پناه می‌برند که یکی از آن‌ها این است که می‌فرمایند: خدایا به تو پناه می‌برم از اینکه نسبت به کسانی که زیر دست من هستند سرپرستی بدی داشته باشم و با آنان بدرفتاری کنم و به تو پناه می‌برم از اینکه کسی کار خوب می‌کند و از او سپاس گذاری نکنم؛ بدون شک این سوء رفتار، مانع تکرار کارهای خوب می‌شود و تشکر کردن بیش‌تر از انتقاد سازندگی دارد.  

تنها ۳ درصد مردم استان اصفهان کارت ملی هوشمند ندارند​

حسین غفرانی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره کل اظهار داشت: با توجه به بروز بیماری کرونا، سرعت طلاق در استان اصفهان کاهش و سرعت ازدواج افزایش یافته است، همچنین میزان ولادت در سال ۱۳۹۷، ۷۰ هزار ولادت، در سال ۱۳۹۸، ۶۰ هزار و در سال ۱۳۹۹، ۵۶ هزار ولادت بوده است که نشان از روند کاهشی ولادت در استان اصفهان دارد.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان افزود: لایحه‌ای در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که بسته‌های تشویقی فرزند آوری برای فرزند سوم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم موضوع امضاء الکترونیک با استفاده از کارت ملی هوشمند امسال کلید بخورد، گفت: کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی ادارات استان، کسب رتبه برتر توسط پایگاه بسیج، صدور کارت ملی ۹۷ درصد از جمعیت استان اصفهان و اعلام به موقع وقایع حیاتی بیش از ۹۹ درصد از مردم از جمله مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان طلاق ازدواج بیماری استان اصفهان کارت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، آمار مرگ‌ومیر در این استان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج هزار و ۴۲۰ واقعه فوت به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال گذشته، ۵۷.۶ درصد مرد و ۴۲.۴ درصد زن بوده‌اند که بر اساس همین آمار سال قبل در مقابل هر ۱۳۶ مرد فوت شده ۱۰۰ زن فوت شده‌ است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به آمار ثبت ولادت در این استان گفت: سال قبل ۱۳ هزار و ۹۲۳ واقعه ولادت در استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۴۲ مورد ولادت مربوط به مادران پایین‌تر از ۳۵ سال بوده است.

وی با اشاره به صدور آنی شناسنامه در استان افزود: ثبت احوال استان هم اکنون در ۱۲ اداره مستقل و ۲۰ دفتر پیشخوان فعال درسطح استان در حال ارائه خدمات به مردم است و تلاش این اداره کل ارائه خدمات در اسرع وقت است، اما با توجه به پراکندگی جمعیت نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها در این پروژه خواهیم بود که بتوانیم خدمات مطلوب‌تری در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 749580

دیگر خبرها

  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها