Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برای نمایشگاه هفته بین‌المللی دیزاین ـ ایران فراخوان داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران و به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، این انجمن ضمن تبریک فرارسیدن نوروز 1400، فراخوان نمایشگاه هفته بین‌المللی دیزاین - ایران / اردیبهشت 1400 را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این فراخوان  رویکرد امسال ایکو-دی (شورای جهانی دیزاین)  ایجاد زندگی بهتر و شکوفایی برای تمام انسان‌ها به کمک دیزاین بیان شده است.

به این ترتیب و  با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و مسائل پیش آمده برای جامعه جهانی، انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران امسال تمرکز خود را بر ارتباطات در دنیای دیجیتال گذاشته است.

بررسی مشکلات طراحان و همچنین کل جامعه در دنیای مجازی و در تمام لایه‌های شغلی و حرفه‌ای، رویکرد اصلی این رویداد است که شامل برگزاری نشست‌های تخصصی و بخش‌های جنبی به صورت آنلاین، برگزاری نمایشگاه آثار بخش دعوتی و منتخب فراخواناست.

- موضوع و بخش‌های نمایشگاه
* ارتباطات در دنیای دیجیتال 
شامل «طراحی گرافیک برای وب‌سایت و اینستاگرام به سفارش سازمان‌های دولتی، خصوصی و کسب‌وکارها “

انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران آخرین مهلت ارسال آثار را 31 فروردین 1400 اعلام کرد و برای اعلام اسامی راه‌یافتگان به نمایشگاه نیز 18 اردیبهشت 1400 را تعیین کرده است.

علاقمندان و هنرمندان برای اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس اینترنتی https://www.igds.ir/news428 مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد

اکبر ابدالی گفت: بخش تولید کفش ماشینی یکی از حوزه‌های موفق صنعت استان قم است که توانسته با ایجاد زنجیره‌ای پیوسته از ابتدا تا تولید نهایی محصول و حتی صادرات آن را به خوبی مدیریت کند.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم افزود: بهره‌برداران این صنعت با استفاده از دانش و فناوری روز جهان، مشغول تولید انواع کفش‌های ماشینی و صندل هستند و توانسته‌اند علاوه بر بازار ایران در بازار‌های بین المللی نیز جایگاه ویژه‌ای به‌دست آورند.

او ادامه داد: ظرفیت‌های این صنعت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به نمایش درآمد تا هم یکی از قابلیت‌های صنعتی استان قم به بازدیدکنندگان معرفی شود و هم بستری برای جذب سرمایه گذاران علاقه‌مند به فعالیت در این بخش باشد.

کفش و صندل از مهمترین کالا‌های صادراتی قم به بازار‌های جهانی است و در طول سال‌های اخیر ارز آوری خوبی برای استان به همراه داشته است.

 گزارش جمع بندی صادرات انجام شده از گمرکات استان قم در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد، کفش و صندل در رتبه سوم کالا‌های صادراتی استان قرار دارد.

طی مدت یاد شده ۱۳ هزار و ۳۲۰ تُن انواع مختلف و متنوع کفش و صندل به ارزش ۲۳ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۲۰۲ دلار از گمرکات استان قم به کشور‌های هدف صادر شده که این آمار نشان دهنده موفقیت فعالان صنعت کفش قم در حوزه تجارت است.

فعالان این صنعت تلاش دارند تا در سال‌جاری علاوه بر حفظ بازار‌های موجود، در بازار‌های جدیدی نیز برای عرضه محصولات تولیدی خود حضور داشته باشند و در همین رابطه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده‌است.

کفش ماشینی از جمله خوشه‌های صنعتی موفق در قم است و فعالان این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های قابل توجه استان در صنعت کفش، محصولات تولیدی خود را به بازار‌های داخلی و بین‌المللی صادر می‌کنند.

حدود ۳۰۰ واحد تولیدی در صنعت کفش قم فعال است، همچنین این صنعت در استان حدود ۱۰ هزار شغل مستقیم و ۲۵ هزار شغل غیرمستقیم به وجود آورده‌است.

لازم به ذکر است ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از روز هشتم اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران آغاز و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد