Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@14:13:20 GMT

محمود فکری: گرفتن امتیاز از سپاهان برای ما خیلی مهم بود

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۶۸۲۰۱

فکری از نتیجه بازی با سپاهان خوشحال است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید گرفتن امتیاز از سپاهان برای ما خیلی مهم بود.

به گزارش طرفداری، محمود فکری بعد از تساوی بدون گل مقابل سپاهان اظهار داشت:

به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم بازی سخت و سنگینی بود بخصوص برای ما چون سپاهان صدرنشین بود. می‌توانستیم فضاها را ببندیم و فضا و فرصت به حریف ندهیم تا منتظر اشتباه‌های حریف در ضد حمله به گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

فضا را کمتر به حریف دادیم. برای من که تازه به تیم آمدم گرفتن امتیاز مهم بود. برای شکل و شخصیت تیمی‌ما هم خوب بود که بازنده نباشیم و از بازیکنان تشکر می کنم که دویدند و جنگیدند و یک امتیاز گرفتیم.

فکری در نشست خبری اظهار داشت:

هفته ارتش را به غیور مردان ارتش تبریک می‌گویم و برای خودشان و خانواده شان آرزوی سلامتی دارم. این اولین بازی بود که روی نیمکت مسجدسلیمان نشستم و برایم مهم بود که امتیاز بگیرم. می‌دانستم کار سختی داریم. به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم که بازی جوانمردانه ارایه دادند. از تک تک بازیکنانم که با تمام وجود تلاش کردند و جنگیدند تشکر می کنم. مهم بود که گل نخوریم و یک امتیاز هم گرفتیم. بازیکنان نفت نشان دادند که در نیم فصل اول که امتیاز گرفتن شان جرقه نبوده است و امیدوارم در 10 بازی باقی مانده لیگ فوتبال ایران بیشتر آنها را ببینند.

وی در مورد اینکه  مقابل سپاهان می شد به جز گل نخوردن تاکتیک دیگری داشت، گفت:

با توجه به داشته‌هایمان مقابل سپاهان بازی کردیم. این تیم یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است و از نظر مدیریت و تشکیلات خوب است و نشان داده که در صدر جدول بودن این تیم اتفاقی نبوده است و فکر نمی‌کنم تاکتیک دیگری می‌توانستیم مقابل سپاهان داشته باشیم. باز بازی می‌کردیم به بازیکنان خلاق آنها فضا می‌دادیم و این بهترین تاکتیک بود که انجام دادیم و در برنامه اول مان که گل نخوردن بود رسیدیم. بازهم فرصت‌هایی هم داشتیم در نیمه اول یک شوت خوب زدیم در نیمه دوم هم می توانستیم در برخی مواقع به حریف ضربه بزنیم. 

سرمربی نفت مسجدسلیمان  در مورد اینکه افتادن زیاد بازیکنان این تیم به زمین چه دلیلی داشت؟ گفت:

دوست نداشتم اتلاف وقتی باشد. در همه بازی ها با توجه به تعداد زیاد تعویض ها 5-6 دقیقه وقت تلف شده هست. برخی مواقع مصدومیت باعث افتادن بازیکنان ما می شد. تیمی مثل سپاهان با توجه به بازیکنانی که دارد به حریف فشار زیادی می آورد و باعث مصدومیت بازیکن حریف هم می تواند باشد نه من و نه نفت به دنبال اتلاف وقت نیستیم و تلاش می کنیم که بازی جوانمردانه‌ای انجام بدهیم.

همچنین سوالی درمورد استقلال هم ارسال شده بود که مسئول جلسه به دلیل غیر مربوط بودن سوال به بازی امروز آن را نپرسید.

اخبار داغ 

مهران غفوریان در بیمارستان بستری شد! + فیلم با اعلام باشگاه پرسپولیس، تست کرونای سرخ ها منفی شد عربستانی ها با گل استقبال می کنند، پرسپولیس با یاد جنگ نادر می رود! حجت نظری: شکی ندارم که به پرسپولیس نگاه ویژه می شود؛ دارایی های تاج را به استقلال بدهید! (بازنشر) ناامیدی کریستیانو رونالدو از حضور در یوونتوس با مشت زدن به دیوار رختکن / ادعای گاتزتا تمام اعتراضات کومان به داور و کمک داور ویدیویی در فصل جاری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم ملی هندبال جوانان ایران که برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌شود،صابر حیدری و محمد حسن خادمی، بازیکنان جوان تیم هندبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان به اردو دعوت کرده است.

 این اردو با حضور ۲۱ بازیکن در تهران برگزار می شود.

تیم ملی نوجوانان کشورمان نیز که خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می‌کند، رضا کثیری، مهدی تیموری، محمد طا‌ها فتاحی، متین زارعان و مهرزاد مظفری پنج بازیکن تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان را دعوت کرده و این بازیکنان تمرینات خود را اردوی ترکیه پیگیری می کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • حریف سپاهان از هند نیروی کمکی گرفت!
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان