Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستمی از ابتلای ۱۲ هزار گلپایگانی به بیماری کرونا از ابتدای شیوع آن خبر داد و موج چهارم کرونا را شدید توصیف کرد و گفت: : ۲۲۱ نفر فقط در فردین ماه در بیمارستان امام حسین (ع) بستری شدند که ۲۰ درصد کل بستری های بیماری کرونا در یکسال اخیر را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، ناصر رستمی با بیان اینکه ۲۲۱نفر در بیمارستان امام حسین (ع) از ابتدای فروردین تا کنون بستری شدند، گفت: این بیمارستان به طور متوسط روزانه ۱۰ بیمار کرونایی پذیرش می کند و مراکز منتخب شبکه بهداشت و درمان به طور متوسط روزانه به ۱۵۰ نفر خدمت ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان موج چهارم کرونا را یک موج جدی خواند و بیان کرد: بستری های بیمارستان امام حسین (ع) در موج چهارم  ۲۰ درصد کل بستری های این بیمارستان در شیوع بیماری کرونا از اسفند ۹۸ تا کنون است.
وی با تشریح اینکه ۴۸ بیمار  هم اکنون در بیمارستان امام حسین (ع) بستری هستند که ۵ نفر از آنها در بخش CCU حضور دارند، افزود: ۱۲ هزار نفر از مردم شهرستان گلپایگان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون به این بیماری مبتلا شدند که  هزار و ۱۱۹۰ بیمار آنها در بیمارستان امام حسین (ع) بستری شدند.
رستمی وضعیت کرونا را حادتر از آبان ماه سال ۹۹ توصیف و تعداد فوتی های فروردین ماه از ابتدا تا کنون، شهرستان را ۲۰ نفر ذکر کرد و گفت: گلپایگان هنوز در سیر نزولی گام نگذاشته است و امیدواریم حداکثر تا پایان فروردین به شرط رعایت پروتکل ها توسط مردم، وارد این شیب شویم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با یادآوری صنایع تولیدی از گروه یک شغلی هستند و اجازه دارند با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند، ادامه داد: اکیپ های شبکه بهداشت فراتر از همیشه به بخش صنعت شهرستان گلپایگان اعزام شدند و نمونه گیری و تست در محل انجام شده است و همه کارفرماها اعتقاد دارند که اگر فردی مشکوک یا مبتلا شناسایی می شوند قرنطینه شوند و مراکز منتخب شبکه بهداشت پس از بهبودی کامل، گواهی بازگشت به کار ارائه می دهند.
وی از واکسیناسیون کامل کادر درمان شبکه بهداشت گلپایگان، کادر درمان سه مرکز خیریه شهرستان، نیروهای غسالخانه ها و نیروهای شاغل در جمع آوری پسماند پزشکی خبر داد.
رستمی از افراد مشکوک به بیماری کرونا خواست که به مرکز منتخب واقع در خیابان امام حسین (ع) مراجعه کنند تا خدمات رایگانی مانند ویزیت و تست بیماری و دریافت برخی داروهای مورد نیاز بیماری، دریافت کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان  با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در شهرستان گلپایگان پیشرفت ۸۰‌درصدی دارد، بر ادامه آن در شهرستان تاکید کرد.
وی شماره ۰۹۹۲۱۵۸۸۵۹۷ را برای نوبت ویزیت رایگان بیماران مشکوک به کرونا و شماره ۰۹۹۲۱۵۸۸۵۹۹ را برای نوبت تست کووید ۱۹ با هدف پیش گیری از تجمع در مراکز منتخب، اعلام کرد.
به گزارش شبستان، جمعیت گلپایگان بر اساس آخرین سرشماری ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد که با توجه به آمار رئیس شبکه بهداشت و درمان، حدود ۱۳ و نیم درصد مردم شهرستان گلپایگان، بیماری کرونا را تجربه کردند./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونای انگلیسی شیوع کرونا گلپایگان رئیس شبکه بهداشت و درمان بیمارستان امام حسین شهرستان گلپایگان بیماری کرونا موج چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۶۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب