Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با حضور در ارومیه با مسئولان هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان آذربایجان غربی دیدار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در شامگاه بیست و سومین روز از  فروردین‌ماه 1400، مهرعلی باران چشمه طی نشستی که در آن ایراندوست، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، آزادی، معاون ورزشی اداره کل، مسعود ملکی، سرپرست دبیری فدراسیون، خدایاری، رئیس هیئت استان، توحید مصطفی پور، نایب رئیس هیئت استان، مهران خوشبخت، دبیر هیئت استان حضور داشتند به بجث و تبادل نظر در رابطه با ترویج فرهنگ‌ پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه‌ای در استان آذربایجان غربی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار توسط خدایاری (ریاست هیئت استان آذربایجان غربی)  گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در هیئت استان طی سال گذشته به سرپرست فدراسیون ارائه شد.

پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای باران چشمه، طرفین در خصوص چشم اندازهای آینده و برنامه‌های فدراسیون و هیئت استان گفت‌وگو کردند.

سیاست استفاده از همه ظرفیت‌های استان‌ها در کمیته‌های فدراسیون، لزوم همه‌گیر کردن فرهنگ پهلوانی در دیگر ورزش‌ها، برنامه‌ریزی برای برگزاری  هفته فرهنگی پهلوانی و ... از مهمترین مباحث این نشست بود.

باران چشمه در حکمی توحید مصطفی‌پور، نایب رئیس و یکی از داوران زورخانه‌ای آذربایجان غربی را به عنوان عضو کمیته داوران فدراسیون منصوب کرد.

گردهمایی دبیران هیئت‌های استانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش زورخانه ای ورزش زورخانه ای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان آذربایجان غربی باران چشمه هیئت استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای