Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دوشنبه در واکنش به قتل یک جوان سیاهپوست 20 ساله آمریکایی توسط ماموران پلیس در مینیاپولیس، خواستار برگزاری آرام و مسالمت آمیز اعتراضات شده است.
بر اساس این گزارش، بایدن گفت: تحقیقات درباره این حادثه باید پاسخگویی مقام های پلیس را تضمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در جمع خبرنگاران در کاخ سفید افزود: واقعا یک حادثه غم انگیز رخ داده است ولی تصور می کنم باید صبر کنیم و منتظر نتایج تحقیقات باشیم. می خواهم بار دیگر به طور شفاف اعلام کنم: هیچ توجیهی برای غارت و خشونت وجود ندارد. اعتراضات آرام و مسالمت آمیز قابل درک است.
رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: تحقیقات برای روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه لازم و ضروری است.
یک مامور پلیس میناپولیس با شلیک گلوله یک مرد سیاهپوست را در 10 مایلی محلی که جورج فلوید به قتل رسیده بود، کشته است و این اقدام موجب اعتراضات گسترده ای در این شهر شده است.
پلیس میناپولیس برای متفرق کردن معترضان خشمگین، مجبور به استفاده از گاز اشک آور شده است.
هویت این مرد سیاهپوست دانته رایت 20 ساله اعلام شده است. پلیس اعلام کرده است که ماموران پلیس قصد داشتند یک مرد را به خاطر نقض مقررات راهنمایی رانندگی بازداشت کنند ولی او حاضر به تبعیت از دستور پلیس نشده و دوباره سوار خودرویش شده است. یک مامور پلیس به سوی راننده شلیک کرده است.
پس از قتل جورج فلوید توسط یک مامور سفیدپوست، اعتراضات گسترده‌ای علیه رفتارهای نژادپرستانه و خشونت آمیز پلیس آمریکا برگزار شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بایدن رییس جمهور آمریکا قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۷۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از کشف جسد غرق شده جوان ۲۸ ساله اهل شهرستان پلدختر در رودخانه سیمره بخش ماژین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرم حسنی اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ۲۸ ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در داخل رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کنند و والدین نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 748839

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد